دستگیری ۲ زورگیر مسلح در ایرانشهر

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری عاملان زورگیری‌های مسلحانه در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : در پی گزارش یک فقره زورگیری مسلحانه از راننده یک دستگاه تریلی اسکانیا در محور ایرانشهر-چابهار بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی ایرانشهر برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی اظهارات راننده خودرو مشخص شد این فرد در حال رفع نقص فنی خودرو در حاشیه جاده بوده که ۲ سرنشین جوان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سر و صورت پوشیده با تهدید اسحله کلاش ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند او را زوگیری و متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ فقره زورگیری مشابه از راننده خودرو‌های سنگین گزارش و تیم رسیدگی کننده پرونده با توجه به اظهارات راننده‌ها به سرنخ‌های خوبی برای شناسایی یکی از عاملان این زورگیری‌ها که فردی سابقه دار است، دست یافتند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با کنترل نامحسوس متهم و اطمینان از دست داشتن او در سرقت‌ها با هماهنگی مقام قضائی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم ۲۵ ساله به نام مسلم که چندین فقره سابقه سرقت و شرارت در پرونده اش به یدک می‌کشد در بازجوئی‌های به عمل آمده به سه فقره زورگیری از راننده خودرو‌های سنگین با تهدید سلاح گرم با همدستی دوست ۲۴ ساله اش به نام اسلام اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدست متهم عنوان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی دارد.

انتهای پیام/پ

دستگیری زورگیران مسلح در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.