بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

فتاح پور و سید یوسفی به نیمه نهایی اسلالوم بازی‌های آسیایی راه یافتند

در ادامه مسابقات مقدماتی اسلالوم در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ شقایق سید یوسفی و امیر محمد فتاح پور به نیمه نهایی راه یافتند.

فتاح پور و سید یوسفی به نیمه نهایی اسلالوم بازی های آسیایی راه یافتندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از هجدهمین دوره مسابقات آسیایی در شهر‌های جاکارتا و پالمبانگ اندونزی در حال برگزاری است و ورزشکاران رشته‌های مختلف در حال رقابت با یک دیگر هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در ادامه مسابقات قایقرانی اسلالوم (کانو و کیاک) آقایان و بانوان، ورزشکاران کشورمان در 2 ماده کانو اسلالوم تک نفره بانوان و کایاک اسلالوم تک نفره آقایان با رقبایشان به رقابت پرداختند.

شقایق سید یوسفی در ماده کانو اسلالوم تک نفره بانوان در ۲ راند با ۱۰ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. سید یوسفی در راند اول با ثبت رکورد ۲۷۱.۳۸ در رتبه ۱۱ قرار گرفت و در راند دوم با ثبت رکورد ۱۷۹.۳۷ در رتبه ۶ قرار گرفت و در مجموع با احتساب بهترین زمان در رده ۱۰ جدول مسابقات مقدماتی بین ۱۱ نفر قرار گرفت و جواز حضور در نیمه نهایی را بدست آورد. ۱۰ ورزشکار در این ماده به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

امیر محمد فتاح پور در ماده کایاک اسلالوم تک نفره آقایان در ۲ راند با ۱۶ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت. فتاح پور در راند اول با ثبت رکورد ۹۱.۲۶ در رتیه ۴ جدول رده بندی قرار گرفت و در راند دوم با ثبت رکورد ۱۱۷.۰۸ در رتبه جدول رده بندی قرار گرفت و در مجموع با احتساب بهترین زمان در مکان ۷ جدول رده بندی قرار گرفت و توانست به نیمه نهایی این ماده برسد. ۱۳ ورزشکار در این ماده به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

۲ ماده دیگر از این رشته یعنی کانو اسلالوم تک نفره آقایان و کایاک اسلالوم تک نفره بانوان ساعتی پیش برگزار شد و نمیاندگان کشورمان، رکسانا رازقی و محمد مهدی کنارنگ توانستند به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یابند.

کنارنگ با ۱۶ سال سن جزو جوان‌ترین نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ است.


بیشتر بخوانید: کنارنگ و رازقیان به نیمه نهایی اسلالوم راه یافتند 


انتهای پیام/

راه یابی 2 نمایده اسلالوم به نیمه نهایی بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار