پرداخت تسهیلات کم بهره به سرمایه گذران بخش خصوصی در اردبیل

مدیر شعب پست بانک استان اردبیل گفت: تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران بخش خصوصی در مناطق روستایی و شهری استان پرداخت می شود.

شاپور ابری، مدیر شعب پست بانک استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: سرمایه گذرانی که قصد سرمایه گذاری در مناطق روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر را دارند می توانند از تسهیلات کم بهره صندوق توسعه ملی بهره مند شوند.

وی اظهارداشت: این تسهیلات در مناطق مرزی به چهار درصد ،غیر مرزی 6 درصد و شهر های زیر 10 هزار نفر 10 درصد در پست بانک قابل پرداخت است.

مدیر شعب پست بانک استان اردبیل بیان کرد: براین اساس از اول سالجاری تا کنون 189 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار در روستا ها پرداخت شده است .

ابری گفت: پست بانک استان در اجرای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی برای توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان آمادگی خود را در حمایت مالی از کارآفرینان در ایجاد و راه اندازی واحدهای تولیدی اعلام کرده است.

وی افزود: طرح های مربوط به بخش آب ،کشاورزی ،منابع طبیعی و محیط زیست و صادرات محصولات کشاورزی ،طرح های دانش بنیان ،طرح های مربوط به نفت و گاز ، پتروشیمی و حمل و نقل ریلی از جمله طرح هایی هستند که پست بانک استان اردبیل اماده ارائه تسهیلات برای کارآفرینی در این حوزه ها می باشد.

انتهای پیام/ع

ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران در اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار