رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ۶۰ طرح بهداشتی و سلامت در این استان با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

۶۰ طرح حوزه سلامت در استان بوشهر آماده افتتاحبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر سعید کشمیری روز سه شنبه در بندردیلم افزود: در دولت تدبیر و امید توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خدمات شایانی در حوزه‌های درمانی و بهداشتی در کشور بویژه استان بوشهر و شهرستان دیلم ارایه که رضایتمندی مردم را بدنبال داشته است.

وی اضافه کرد: در سفر اخیر معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان بوشهر بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال با محوریت ساخت وساز در حوزه سلامت به استان بوشهر اختصاص و وعده‌های خوبی برای تجهیز و تکمیل درمانگاه‌های تخصصی داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهارداشت: با توجه به تکمیل چندین طرح خیر ساز در شهرستان دیلم، برای تجهیز دستگاه‌های مورد نیاز درمانی نیز اقداماتی انجام شده است.

وی در ارتباط با ماندگاری پزشکان متخصص درشهرستان‌های استان بوشهر افزود: برای ماندگاری پزشکان باید پرداخت‌ها به صورت منظم و سریع انجام شود.

کشمیری، تاخیر حق بیمه پزشکان را در زمینه ماندگاری آنان اثرگذار دانست و گفت: سهم ماندگاری و حق مقیم بودن پزشکان استان بوشهر با تاخیر سه ماهه پرداخت می‌شود.

وی اظهارداشت: بیمه تامین اجتماعی و سلامت قول پرداخت معوقات سال گذشته خود را دریک ماه آینده داده که به محض پرداخت، کارانه‌های عقب مانده پزشکان و پرستاران پرداخت خواهد شد.

شهرستان دیلم با ۳۴ هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

انتهای پیام /ف

افتتاح طرح‌های حوزه سلامت در استان بوشهر طی هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.