۲ واحد صنفی در دیر تعطیل شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دیر استان بوشهر گفت: ۲ واحد صنفی به علت تخلف بهداشتی و برطرف نکردن نواقص اعلام شده توسط بهداشت در این شهرستان تعطیل شد.

۲ واحد صنفی در دیر تعطیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد آخوندی روز سه شنبه گفت: کارشناسان بهداشت محیط در ادامه روند نظارت و پایش از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک مرکز تهیه غذای بیرون بر در شهر دوراهک و یک واحد تولید شیرینی در شهر بردخون را به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی پلمب کردند.

وی اضافه کرد: این واحد‌های صنفی باوجود بازدید‌های مکرر انجام شده به تذکرها، اخطار‌ها و توصیه‌های بهداشت بی‌اعتنایی و مواردبهداشتی را رعایت نمی‌کردند که بر اساس قانون ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، توسط واحد بهداشت محیط، تعطیل شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی توسط متصدیان صنوف مختلف اظهار کرد: تامین سلامت و امنیت غذایی مردم از اهداف شبکه بهداشت و درمان است و با صنوفی که باعث به مخاطره افتادن امنیت غذایی شهروندان شده و بهداشت عمومی را نادیده گیرد بدون اغماض برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

آخوندی با درخواست از شهروندان گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/م

پلمب ۲ واحد صنفی در دیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.