رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد؛

لوازم‌ یدکی قاچاق در قم به مقصد نرسید

سرهنگ کرمی گفت:محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق از یک کامیون کشنده در قم کشف و ضبط شد.

لوازم‌ یدکی قاچاق در قم به مقصد نرسیدبه گزارش   گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کرمی،رئیس پلیس آگاهی قم اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه کامیون کشنده قصد دارد محموله قاچاق لوازم‌ یدکی را از یک استان جنوبی و با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان به محل‌های موردنظر اعزام و پس از کنترل تردد خودروهای عبوری، سرانجام کامیون موردنظر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم عنوان کرد: بنا به اظهارات راننده کامیون، خودرو حامل لوازم‌یدکی از گمرک به مقصد تهران است بر همین اساس وی، یک فقره بارنامه انواع لوازم و قطعات یدکی وسایل نقلیه و همچنین یک برگ تصویر پروانه حمل کالا و تصویر یک برگ توزین را به کارآگاهان ارائه کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: با راهنمایی راننده، صاحب کالا شناسایی و با حضور وی کانتینر تخلیه شده و با شمارش کالاها و ارسال نمونه به گمرک قم مشخص شد بخشی از کالاها شامل لوازم‌یدکی از جمله "بلبرینگ، تسمه تایم و... به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون ریال با اسناد موردنظر مطابقت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در خاتمه گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ش

جدیدترین کشفیات کالای قاچاق در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار