بازی هایآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

صالحی امیری با شیخ احمد دیدار کرد

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در دیدار با شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا OCA خواستار توسعه روابط ۲ جانبه شد.

در دفتر ستاد برگزاری بازیهای آسیایی جاکارتا برگزار شد/دیدار صالحی امیری با شیخ احمدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چهارمین روز از بازی های سیایی جاکارتا 2018 ، صالحی امیری که به همراه  نصراله سجادي سرپرست کاروان ورزشی کشورمان و همچنين سفير ايران در  دیدار شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا OCA حضور یافته بودند؛ ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل سازنده شورای المپیک آسیا با کمیته المپیک کشورمان خواستار توسعه روابط دو جانبه شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

صالحی امیری در این دیدار پیشنهاد میزبانی از نشست آتی هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در جزیره کیش را مطرح کرد که با موافقت شیخ احمد مقرر شد هماهنگی ها و برنامه ریزی ها برای تعیین زمان آغاز شود.

در اين ديدار مقرر شد شوراى المپيك آسيا از برنامه هاى كميته المپيك كشورمان در زمينه توسعه ، تأمين و نوسازي امكانات و تجهيزات ورزشى ايران حمايت كامل انجام دهد.

در این نشست شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا توضیحاتی پیرامون دلایل اعطای میزبانی به اندونزی ارائه کرد و گفت: نگاه شورای المپیک آسیا برای اعطای میزبانی فقط استفاده از ظرفیت موجود نیست بلکه بیشتر نگاه توسعه ای و فرهنگی را نیز دنبال می کنیم.

جاکارتا و پالمبانگ امکانات و‌ زیرساخت لازم را داشتند اما این میزبانی باعث شد تا سالنهای جدیدی شاخته شده، سالنهای قبلی بازسازی شود و همچنین شور و نشاط خاصی در بین جوانان این کشور برای روی آوردن به ورزش ایجاد شود.

در پایان شیخ احمد قول داد در اولین فرصت مناسب زمینه هماهنگی جهت برپایی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در جزیره کیش و سفرش به ایران را فراهم کند.


بیشتر بخوانید:برنامه بازی‌های بسکتبال سه نفره دختران تغییر کرد!/ دیدار صالحی امیری با رئیس فدراسیون جهانی ووشو


انتهای پیام/

صالحی امیری با شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار