کرمانشاه به کیش می رود

شب های فرهنگی کرمانشاه در جزیره کیش برگزار می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بالایی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری شب های فرهنگی کرمانشاه از یکم تا سوم شهریور در جزیره کیش خبر داد.

وی با بیان اینکه این برنامه با هماهنگی موسسه برپایی جشنواره های منطقه آزاد تجاری کیش برگزار خواهد شد، اظهارکرد: تالار بزرگ شهر کیش، یکم تا سوم شهریور هرشب از ساعت 9 تا یک بامداد میزبان برپایی برنامه های شب های فرهنگی کرمانشاه خواهد بود.

وی ادامه داد: در این جشنواره تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا ظرفیت های گردشگری استان کرمانشاه در ابعاد مختلف معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به راه اندازی پنج غرفه عرضه صنایع دستی استان همچون گلیم، گیوه، صنعت چرم، صنایع چوب و سازهای سنتی در این شب های فرهنگی، تصریح کرد: همچنین در نظر داریم برای اولین بار در کنار "دنده کباب" و "خورش خلال" به عنوان برندهای غذایی کرمانشاه، یکی دیگر از غذاهای اصیل و بومی استان به نام "کباب کاردی" را به گردشگران معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: اجرای موسیقی محلی به همراه برنامه های آئینی، برپایی سیاه چادر، پخت نان های محلی، شاهنامه خوانی و حافظ خوانی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این شب های فرهنگی است.

به گفته این مسئول، سه نفر از چهره های برجسته فرهنگی کرمانشاه نیز در این سه شب سخنرانی خواهند داشت.

وی یادآورشد: همچنین در برنامه هایی که اجرا خواهیم کرد، به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری جنگ در استان، کلیپ هایی را در این رابطه تهیه و تدوین کرده ایم که پخش خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

شب های فرهنگی کرمانشاه با هماهنگی موسسه برپایی جشنواره های منطقه آزاد تجاری کیش برگزار می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار