اتحاد و وحدت مسلمانان رمز پیروزی است

خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در خطبه های نماز عید قربان گفت : مسلمانان جهان تنها با اتحاد و همدلی می‌توانند در مقابل دشمنان بایستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خطبه های نمازعید قربان زنجان به ضرورت وحدت بین مسلمین جهان اشاره کرد و گفت : نماز عید قربان مظهری از وحدت و انسجام امت اسلام است.

وی عید قربان را عید بندگی دانست و افزود: انسان‌ها همواره در معرض امتحان الهی هستند و در هر شرایطی نباید انسان از یاد خداوند غافل شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در ادامه به ایام برگزاری حج ابراهیمی اشاره کرد و گفت : حج دارای جنبه‌های عبادی و سیاسی است، که باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا اثرات آن در جامعه مسلمین نمایان باشد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ، خانه خدا متعلق به همه مسلمان جهان است و در ایام حج فقیر و غنی و انسان‌ها از هر رنگ و نزاد در کنار هم قرار می‌گیرند و در این جا می توان وحدت مسلمانان را نظاره کرد.

خطیب نماز عید قربان در زنجان خاطر نشان کرد : در حال حاضر آل سعود اجرا کننده سیاست‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه است و همچنین امروز کسانی که ادعای خادم الحرمین الشریفین رادارند دستشان به خون مسلمانان یمن و بحرین آلوده است.

وی با بیان این که آمریکا همواره در تلاش برای ایجاد نفاق و دشمنی بین مسلمانان جهان است، و آل سعود و آل خلیفه بهترین ابزار برای پیشبرد این سیاست آمریکا هستند، افزود: امروز کسانی که ادعا خادمی الحرمین الشریفین را دارند دستشان به خون مسلمان یمن و بحرین آلوده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در پایان بار دیگر به اتحاد بین مسلمانان تاکید کرد و گفت : مسلمانان باید متحد و همدل شوند و امروز وحدت یک امر ضروری است.

انتهای پیام /ک


اقامه نماز عید قربان در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.