اعلام برنامه ها و اقدامات هفته دولت از سوی صدا و سیمای مرکز سمنان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان اقدامات و برنامه ای این مرکز را در هفته دولت تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: دستاورد‌های نظام و عملکرد دولت در استان به مناسبت هفته دولت تشریح خواهد شد، به این منظور گروه‌های مختلف برنامه ساز، خدمات و عملکرد دولت را در بخش‌های مختلف در هفته دولت به آگاهی مردم استان می‌رسانند.

وی افزود: صدای مرکز سمنان با برنامه "بی واسطه" در این هفته با برقراری ارتباط زنده تلفنی با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به بیان عملکرد دولت در بخش‌های اقتصاد مقاومتی، ظرفیت‌های مختلف شهرستان‌ها و پروژه‌های قابل افتتاح می‌پردازد.

همچنین برنامه صبحگاهی" صبح بخیر قومس" هر روز با برقراری ارتباط تلفنی با دبیر شورای اطلاع رسانی استان به سفر استاندار محترم به شهرستان‌های استان در این هفته و معرفی پروژه‌های قابل افتتاح و بیان عملکرد دستگاه‌ها از طریق ارتباط تلفنی با مسئولین استان می‌پردازد.

منتظر حجت اضافه کرد: در برنامه شبانه "شب‌های نقره ای" هم فرمانداران محترم شهرستان‌های استان، فعالیت‌های دولت و دستاورد‌های نظام را در استان تبیین خواهند کرد.

وی در خصوص بررسی توسعه اقتصادی استان گفت: توسعه اقتصادی استان نیز در برنامه" استان، اقتصاد، توسعه" مورد بررسی قرار خواهد گرفت و همچنین در برنامه‌های " تازه شو، کوچه دلگشا، شمیم ولایت و زندگی سلام" نیز خدمات دولت و دستاورد‌های نظام در استان بیان خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان در مورد برنامه‌های سیمای این مرکز در هفته دولت گفت: سیمای مرکز سمنان هم با ویژه برنامه زنده صبح گاهی " چهل افتخار" از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ در ایام هفته دولت با دعوت از مدیران کل دستگاه‌های مختلف استان به تبیین خدمات دولت در استان خواهد پرداخت.

" همگام با توسعه"، "پرسمان هفته" و "در شهر" هم با حضور مسئولان به بیان عملکرد دولت در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ... دولت در استان خواهد پرداخت.

منتظر حجت برنامه‌های معاونت فضای مجازی مرکز سمنان در هفته دولت را به شرح ذیل عنوان کرد:

ایجاد صفحه‌ای در سایت مرکز با عنوان "چهل سالگی" جهت اطلاع رسانی و انتشار فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز سمنان و همچنین اخبار مربوط به برنامه‌های هفته دولت در استان، انتشار تولیدات این معاونت با موضوع دستاورد‌های انقلاب در قالب‌های مختلف (مستند، اینفوگرافی و ...) در فضای مجازی، تولید و انتشار پوستر، عکس، عکس نوشت و غیره با موضوع خدمات و برنامه‌های دولت در هفته دولت در استان در فضای مجازی، برگزاری مسابقه در فضای مجازی، انتشار برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و خبر شبکه سمنان با موضوع دستاورد‌های انقلاب در استان.

وی همچنین تهیه و پخش خبر و گزارش خبری از افتتاح طرح‌ها و اقدامات دولت در استان سمنان را از فعالیت‌های حوزه خبر مرکز سمنان در هفته دولت عنوان کرد.

انتهای پیام / گ 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان اقدامات و برنامه ای این مرکز را در هفته دولت تشریح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.