مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۷۷ هزار ماسک میان مردم توفان زده سیستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷ هزار و ۴۴۲ عدد ماسک و هزار و ۵۱۷ سبد غذایی از ۲۱ تا ۳۱ مرداد میان مردم توفان زده منطقه سیستان توزیع شده است.

توزیع بیش از ۷۷ هزار ماسک میان مردم توفان زده سیستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیرو‌های هلال احمر همزمان با بروز توفان و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان در منطقه حاضر و خدمات رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این مدت سبد‌های غذایی و ماسک‌ها میان ۶ هزار و ۸۲۷ نفر از مردم ۶۷ روستای سیستان توزیع شد.

راشکی افزود: همچنین هفت هزار و ۵۶۴ عدد بطری آب توسط نیرو‌های هلال احمر میان مردم توفان زده منطقه توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴۴ امدادگر با ۴۸ دستگاه خودرو در این مدت به خدمات رسانی به مردم پرداختند.

 خشکسالی حدود ۲۰ ساله در سیستان و بلوچستان که امسال شدت آن محسوس‌تر است پیامد‌های نامبارکی را در بخش‌های مختلف کشاورزی، آب، هوا، اشتغال، بهداشت و سایر بخش‌های این استان کویری به دنبال داشته است.

پدیده خشکسالی ۲ دهه در سیستان و بلوچستان، خشکیدن تالاب بین المللی هامون در شمال و جازموریان در جنوب غرب استان، قطع آب رودخانه هیرمند، کاهش سفره‌های آب زیر زمینی، کمبود نزولات آسمانی، گرمای زیاد و تبخیر بیش از حد نرمال کشور این استان را با مشکلات زیادی در زمینه تامین آب آشامیدنی و کشاورزی رو به رو کرده است.

انتهای پیام/ع

توزیع ماسک در سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.