چهارمین مدال تکواندو کار آذربایجان‌شرقی در بازی‌های آسیایی

چهارمین مدال آذربایجان‌شرقی در بازی‌های آسیایی قطعی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ امیرمحمد بخشی تکواندوکار میانه‌ای امروز ۶۸ کیلوگرم مسابقات خود را در بازی‌های آسیایی با ۲ پیروزی آغاز کرده و مدالش را در این رقابت‌ها قطعی کرد.

وی بعد از یک دور استراحت، به مصاف تکواندوکاری از کشور ازبکستان رفته و در ۲ راند به برتری ۲۴ بر ۴ رسید.

بخشی در یک چهارم‌نهایی مقابل حریف سرسختی از کشور چین تایپه به نام هانگ یوجن قرار گرفت. راند اول را تکواندو‌کار میانه‌ای کشورمان ۳ بر ۲ به سود خود به اتمام رساند، در راند دوم بخشی با نتیجه ۷ بر ۱ به پیروزی رسید. اما در راند سوم هانگ امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و ۱۰ بر ۳ به پیروزی رسیده تا نتیجه ۱۳ بر ۱۳ شده و کار به راند طلایی کشد.

امیرمحمد بخشی در راند طلایی موفق به کسب ۲ امتیاز شده و با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات راه یافت.

بدین ترتیب وی مدال برنزش در این مسابقات قطعی شده و در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف احمد از کشور اردن رفته و در صورت پیروزی بر حریف اردنی در فینال مسابقات برابر برنده کره جنوبی و قزاقستان قرار می‌گیرد.

در ۳ روز گذشته پرویز هادی در کشتی آزاد، سعید رجبی و میر‌هاشم حسینی در تکواندو که از ورزشکاران آذربایجان‌شرقی برای ایران ۳ مدال طلا کسب کرده و امیر‌محمد بخشی به دنبال کسب چهارمین مدال طلا ورزشکاران آذربایجان‌شرقی در بازی آسیایی است.

از آذربایجان‌شرقی ۱۷ ورزشکار در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی حضور یافته است. 

 

انتهای پیام/ش

حضور۱۷ ورزشکاراز آذربایجان شرقی  در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی

برچسب ها: تکواندو ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار