محکومیت ۳۰ میلیاردی متخلفان در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه ۳۰ میلیارد ریالی متخلفان در مردادماه امسال خبر داد.

محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ گفت: در یک ماه گذشته ۷۷۴ پرونده در زمینه گرانفروشی، تقلب و قاچاق تشکیل شده است که با مختومه شدن همه پرونده‌ها، متخلفان به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

احمدی اضافه کرد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده، ۶۹۸ پرونده مربوط به کالا و خدمات است.

به گفته احمدی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی و کم فروشی بیشترین تخلفات انجام شده در زمینه کالا و خدمات بوده است.

وی اضافه کرد: ۳۹ پرونده هم در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده که قاچاق پوشاک، دخانیات و لوازم آرایشی و بهداشتی بالاترین میزان تخلفات در این پرونده‌ها بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، همچنین تعداد پرونده‌های تشکیل شده در رابطه با بهداشت، دارو و درمان را ۳۷ مورد بیان و میزان عملکرد تعزیرات حکومتی استان را در مردادماه را ۹۵ درصد اعلام کرد.

وی در ادامه گفت: برای پیشگیری از تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی در ساعات اداری و ایام تعطیل فعالند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

انتهای پیام/

جریمه میلیاردی متخلفان در تعزیرات حکومتی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار