وجود 282 هزار مشترک گاز در استان

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان گفت: 282 هزار واحد مصرف کننده در استان پهناور سمنان از خدمات گازرسانی استفاده می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا شریفی‌نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان گفت: در حال حاضر 100 درصد از خانوارهای شهری استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و ضریب نفوذ گاز در مناطق روستای این استان 85 درصد است که با اجرایی شدن پروژه‌های هفته دولت، دهه فجر گاز رسانی به  بافت‌های روستایی این استان به 90 درصد می‌ رسد.

وی با اشاره به توازن و برخورداری مناسب مناطق مختلف روستایی در این استان از نعمت گاز طبیعی افزود: شهرستان شاهرود با 90 هزار اشتراک و شهرستان سرخه با 6 هزار و 400 اشتراک بیشترین و کمترین تعداد مشترکان گاز را در استان دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه تمامی اشتراک‌ها از لحاظ نحوه استفاده از گاز و نرخ بها متفاوت بوده و به انواع متخلف تقسیم می‌شوند گفت: 4 نوع مصرف خانگی، 10 نوع مصرف اماکن مذهبی و 15 نوع مصرف مشترکین صنعتی وجود دارد.

شریفی نژاد عنوان داشت: یکی از عوامل مؤثر بر تعرفه اقلیم است و استان سمنان از این نظر به 3 اقلیم خیلی سرد، سرد و معتدل تقسیم شده است که 33 درصد شهرهای استان سمنان در اقلیم خیلی سرد، 50 درصد در اقلیم سرد و 17 درصد در اقلیم معتدل قرار دارند.

انتهای پیام / گ

ضریب نفوذ گاز روستایی در استان سمنان به ۹۰ درصد می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار