انتصاب حاشیه دار؛

انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس یکی از ۱۰ انتصاب پرفرازونشیب ۴۰ سال گذشته بود

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس یکی از ۱۰ انتصاب پرفرازونشیب ۴۰ سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کوروش کرم‌پور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند وقیرکارزین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آئین تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و جدید آموزش‌وپرورش فارس، با بیان اینکه عدم وابستگی به هرگونه سلائق و گرایش‌های سیاسی، جناحی، قومی و قبیله‌ای از ملاک‌های انتصاب مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش فارس است، گفت: انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس جزء ۱۰ انتصاب پرفرازونشیب ۴۰ سال گذشته بود.

وی افزود: برای انتخاب مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش فارس از میان مدیران مطرح، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، استاندار ومسؤولان آموزش‌وپرورش، وقت بسیاری صرف کردند تا این انتصاب انجام شود.

کرم پور ادامه داد: طولانی شدن انتصاب مدیرکل جدید انتقاد‌های بسیاری از سوی فرهنگیان و دیگر نهاد‌ها از وزیر آموزش‌وپرورش به دنبال داشت، اما شهادت می‌دهم علت آن انتخاب فردی اصلح در استانی با قدمت فرهنگی و تاریخی بوده است.

نماینده مردم شهرستان فیروز‌آباد تصریح کرد: موفقیت مدیرکل آموزش‌وپرورش در ارائه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی از موفقیت دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران کمتر نیست چراکه روحیه همدلی، همبستگی و ایثار در این انتصاب نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای داشته است.

وی اظهار کرد: عدم وابستگی به هرگونه سلائق و گرایش‌های سیاسی، جناحی، قومی و قبیله‌ای از دیگر گزینه‌های انتصاب مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش فارس است و این روند برای دیگر مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نیز ادامه دارد.
انتهای پیام/ر

انتخاب حاشیه دار مدیر کل جدید آموزش و پرورش فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
تبریک خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
برای چی عوضش کردن؟
آخرین اخبار