عنوان هفتمی سنگنورد هرمزگانی در بازی های آسیایی

سنگنورد هرمزگانی به مقام هفتمی مسابقات سنگنوردی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سنگنورد هرمزگانی به مقام هفتمی مسابقات سنگنوردی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بسنده کرد.
در رقابت های بخش بانوان و در فینال ماده سرعت عصر امروز کبری لکزایی فر سنگنورد هرمزگانی عضو تیم ملی ایران به مصاف  رقبای خود رفت و در پایان با کسب جایگاه هفتمی به کار خود پایان داد.
روز گذشته هم و در آغاز رقابت های وزنه برداری مجید عسکری وزنه بردار هرمزگانی در گروه (B) دسته ۶۹کیلوگرم از پس وزنه های ۱۳۳و ۱۳۵ کیلوگرمی در حرکت یکضرب برنیامد و از دور رقابت ها حذف شد.
اما آخرین ورزشکار هرمزگانی که در بازی های آسیایی به رقابت خواهد پرداخت، هدیه کاظمی در رشته قایقرانی آب های آرام است.
وی که شانس زیادی برای کسب مدال دارد روز چهارشنبه ۷ شهریور در مرحله مقدماتی ماده کایاک تک نفره مسافت ۵۰۰ متر به مصاف رقبای خود می رود و در صورت راهیابی به مرحله نیمه نهایی همان روز با حریفان خود رقابت می کند و در صورت رسیدن به فینال نیز باید روز پنجشنبه ۸ شهریور با حریفان خود رقابت کند.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی به طور رسمی از ۲۷ مرداد به میزبانی کشور اندونزی و دو شهر جاکارتا و پالمبانگ آغاز شده و تا ۱۱ شهریور نیز ادامه دارد.
کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران نیز با ۳۷۹ ورزشکار از ۲۸ فدراسیون در ۴۱ رشته ورزشی در این دوره از بازی ها شرکت کرده است.
هدیه کاظمی در رشته قایقرانی، کبری لکزایی فر در رشته سنگنوردی و مجید عسکری در رشته وزنه برداری سه ورزشکار هرمزگانی هستند که به همراه کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور دارند.
ضمن اینکه علیرضا بهرمن به عنوان داور ووشو و فریدون الهامی نیز به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ساحلی دو نماینده دیگر استان هرمزگان در بازی های آسیایی هستند.
انتهای پیام/ب

کبری لکزایی در فینال ماده سرعت هفتم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.