ثبت عسل سبلان به عنوان برند جهانی؛ صادرات با بسته‌بندی شیک اولویت اصلی است

عسل سبلان به عنوان برند جهانی به ثبت رسیده و باید مسئولان در امر معرفی این محصول ارزشمند و ناب تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و تولیدکنندگان عسل جشنواره عسل در هیر برگزار شد و این مراسم از شور و نشاط خاصی برخوردار بود.

این جشنواره که بعد از مدت‌ها برگزار شد با استقبال باشکوه مردم و گردشگران روبه‌رو شد و برنامه‌های مختلفی در این جشنواره اجرا شد.

در این جشنواره برنامه‌های مختلف فرهنگی برگزار شد و تولیدکنندگان در بیش از 30 غرفه عسل ناب منطقه را به نمابش گذاشتند که مورد استقبال قرار گرفت.

عسل هیر که از عسل‌های ناب محسوب می‌شود طرفداران زیادی دارد که در قالب 30 غرفه‌ این محصول به نمایش گذاشته شد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در این مراسم گفت: عسل اردبیل از کیفیت مناسبی برخوردار است و باید با برنامه‌ریزی اساسی این محصول در دنیا معرفی شود.

صدیف بدری با اشاره به این که دغدغه تولیدکنندگان برطرف شود بیان کرد: صادرات و بسته‌بندی این محصول اولویت اساسی است که همگان باید به آن توجه کنند.

وی ضمن تشکر از عباسی‌نیا سرمایه‌گذار بخش خصوصی و مسئولان شهر هیر بابت برگزاری جشنواره عسل گفت: از این که با برگزاری این جشنواره تولیدات منطقه به خوبی شناخته می‌شود می‌توان به دستاوردهای خوبی دست یافت و برگزاری این جشنواره باید تداوم یابد.

بدری تصریح کرد: با حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی تحول عظیمی در منطقه ایجاد شده و در آینده پل شیشه‌ای هیر افتتاح می‌شود که بی‌شک با بهره‌برداری از این پروژه تحول عظیمی در اقتصاد منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.