کایپتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در نیمه اول ما مسلط بر بازی بودیم،  اما از موقعیت هایمان برابر سایپا نتوانستیم استفاده کنیم.

نقی زاده: از موقعیت های گلزنی برابر سایپا استفاده نکردیم/ داوری بدی را شاهد نبودیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم نقی زاده کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شکست تیمش برابر سایپا اظهار کرد: بازی خیلی خوب بود و در نیمه اول ما مسلط بر بازی بودیم، اما از موقعیت هایمان نتوانستیم استفاده کنیم. البته فوتبال است و از این برد و باخت‌ها در این رشته ورزشی وجود دارد و انشاالله برای بازی بعد آماده می‌شویم تا بازی خوبی ارائه بدهیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

او درباره اینکه صحنه خاصی در داوری در محوطه جریمه رخ نداد، اما هواداران تیم پارس جنوبی جم معترض بودند، گفت: بهتر است که کارد فنی و سرپرستی در این باره صحبت کنند، اما داوری بدی را شاهد نبودیم و امیدوارم تارتار و دایی از عملکرد داور راضی باشند.

نقی زاده درباره اینکه تیم پارس جنوبی به علت برد برابر استقلال مغرور شده بود، تصریح کرد: نه، بازی در نیمه اول هم در اختیار تیم ما بود، اما یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم و انشاالله در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم پارس جنوبی جم درباره شکست برابر سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار