دشتی: باید در این بازی را برنده می‌شدیم/ تمایل نداشتم استقلالی شوم

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: ۲ هفته بود که نتیجه خوبی نگرفته بودیم و هر جور شده باید این بازی را می‌بردیم.

دشتی: هر جور شده باید این بازی را برنده می شدیم/ تمایل نداشتم به استقلال بپیوندمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دشتی هافبک تیم فوتبال سایپا درباره پیروزی تیمش بعد از ۳ هفته در لیگ برتر و بازی مقابل تیم سابقش اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و ۲ هفته بود که نتیجه خوبی نگرفته بودیم و هر جور شده باید این بازی را می‌بردیم که خدا را شکر آنچه که خواستیم در زمین اجرا کردیم و ۳ امتیاز را گرفتیم. همچنین به تیم سابقم پارس جنوبی جم خسته نباشید می‌گویم و من این تیم را خیلی دوست دارم و هوادارانش ۲۰ ساعت در راه بودند تا به اینجا برسند و تیم محبوب خود را تشویق کنند. امیدوارم مسئولان به این تیم کمک کنند تا دوباره جان تازه‌ای بگیرد. انشالله ما برای هفته بعد هم برای برد به زمین مسابقه می‌رویم که در بالای جدول قرار بگیریم و به تعطیلات برویم.

از بازیکن حریف معذرت خواهی کردم

او درباره اینکه موقعیت خوب گلزنی داشت، اما داور بازی خطایش را گرفت، گفت: من فکر کنم بدن گذاشتم و کارشناسان باید نظر بدهند، اما فکر کنم توپ جلوی پایم افتاد و من بدن گذاشتم و بازیکن حریف زمین خورد و از بازیکن حریف هم معذرت خواهی کردم.

من مشکلی با تارتار ندارم

دشتی درباره اینکه مشکلی با تارتار ندارد، گفت: نه من مشکلی با تارتار ندارم و او را دوست دارم. به هر حال فوتبال را از تیم پارس جنوبی جم آغاز کردم و به لیگ برتر آمدم. عبداله ناصری کمی کمرو است و همه بازیکنان ما خوب بودند.
من به خاطر دایی به سایپا پیوستم

دشتی درباره اینکه پیشنهاد از استقلال در اول فصل داشت، اما به تیم سایپا پیوست و در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم باید بازی کند، اظهار کرد: اول فصل ۴، ۵ پیشنهاد خوب داشتم، اما به خاطر دایی و تیم سایپا که در آسیا حضور دارد دوست داشتم در تهران بازی کنم و انشالله ببینیم شرایط به چه صورت است شاید در آینده به یکی از ۲ تیم استقلال و پرسپولیس بپیوندم.

تجربه کافی برای حضور در استقلال را ندارم

او درباره پیشنهاد از تیم استقلال تصریح کرد: صحبت‌هایی مطرح شده بود و به مدیربرنامه ام گفته بودند و خودم زیاد تمایل نداشتم، چون بازی کردن در این تیم سخت است چرا که ۲ سال است در لیگ برتر حضور دارم و تجربه کافی ندارم و انشالله در فصل بعد بتوانم در یکی از این ۲ باشگاه پایتخت بازی کنم.

شرایط مالی سایپا از پارس جنوبی جم بهتر است

بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره شرایط مالی این تیم خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۰ درصد از قرارداد‌ها را دادند، اما نسبت به تیم پارس جنوبی که بازیکنانش ریالی را نگرفتند در سایپا بهتر پول دادند و شرایط در اینجا بهتر است. شرایط مالی در سایپا خوب بوده است و علی دایی، چون چند سال در اینجا بوده و سرموقع پولش را دادند یک مقدار به برنامش حساس است. به هر حال امیدوارم بقیه پول بچه‌ها را بدهند تا باتمرکز بیشتری بازی‌ها را ادامه بدهند. ۲۰ درصد گرفتیم و ۱۰ درصد دیگر هم قرار است این هقته یا هفته بعد بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار