سرهنگ مومنی خبر داد

3 کشته در تصادفات هفته گذشته پایتخت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کشته شدن 3 تن در تصادفات هفته گذشته پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در رابطه با تصادفات هفته گذشته اظهار داشت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۳ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث ۱ نفر عابر پیاده و ۲ نفر راننده موتورسیکلت فوت کرده‌اند.

وی افزود: تصادف اول در ساعت ۵:۵۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه وسیله نقلیه‌ای که از صحنه متواری شده بود در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان محدوده پل فتح در حرکت بوده با عابر پیاده‌ای که کنار بزرگراه ایستاده بوده برخورد و در اثر شدت ضربه وارده عابر پیاده در محل فوت می‌کند.

سرهنگ مومنی در تشریح این تصادف گفت: عابران پیاده به هیچ عنوان در محور‌های بزرگراهی توقف نداشته باشند و در صورت ضرورت در قسمت‌های حاشیه بزرگراه بایستند و رانندگان در صورت وقوع چنین حوادثی حتماً در محل حادثه توقف و دستگاه‌های امدادی را جهت کمک رسانی به مصدوم به صحنه احضار کنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: تصادف دوم ساعت ۲:۲۰ دقیقه بعدازظهر روز دوشنبه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) موتورسیکلت سواری به صورت خلاف جهت در حرکت بوده با وانت نیسان که در مسیر مجاز حرکت می‌کرده به صورت جلو به جلو برخورد می‌کند و در اثر شدت ضربه وارده راننده موتورسیکلت در محل فوت می‌کند.

سرهنگ مومنی افزود: تصادف سوم ساعت ۱:۴۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در مسیر غرب به شرق خیابان دماوند موتورسیکلت سواری به علت حرکت در خلاف جهت با سواری پراید برخورد و در اثر ضربه وارده سرنشین موتورسیکلت با کامیون خاور که در کنار محور پارک بوده برخورد و سرنشین در محل فوت می‌کند و راننده توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

وی در تشریح این دو تصادف گفت: رانندگان موتورسیکلت به رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی پایبند باشند و از تخلفات حادثه ساز مانند عبور از محل ممنوع و حرکت در خلاف جهت خودداری کنند.

سرهنگ مومنی در انتها گفت: تمامی رانندگان موتورسیکلت سوار با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله حرکت با سرعت مطمئنه، استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده و سرنشین و همچنین عابرین پیاده جهت تردد از عرض معابر از پل‌های هوائی عابر پیاده و گذرگا‌های عابر پیاده استفاده کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار