بهره برداری از ۴ طرح عمرانی در شهرستان رشت

۴ طرح عمرانی امروز در شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت ۴ طرح عمرانی شامل واحد تولیدی پوشاک بانوان، کارخانه تولید آسفالت، شرکت تولیدی قطعات پلاستیکی و شرکت لامپ سازی  در شهرستان رشت به بهر برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این طرح های عمرانی ۳۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده اند افزود:با افتتاح واحد تولیدی پوشاک قربانی محرمانی تولیدی کننده پوشاک بانوان در شهرک صنعتی سپید رود رشت با ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار ۶۵ نفر مشغول به کار شدند.

استاندار گیلان گفت: همچنین واحد تولیدی پلاستیک لاکان تولید کننده قطعات پلاستیک با هزینه کرد ۲ و نیم میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید که در این واحد تولیدی ۱۵ نفر مشغول به کار شدند.

مصطفی سالاری افزود: شرکت لامپ سازی توسعه خزر شید از واحد‌های دیگری بود که با ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۱۰۲ نفر در دومین روز ازهفته دولت در شهرک صنعتی رشت به بهر برداری رسید.

وی تصریح کرد: همچنین کارخانه آسفالت شرکت التفات راه گیلان با هزینه کرد ۲۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲ نفر امروز در شهرک صنعتی سپید رود رشت بهر رداری شد.

 

انتهای پیام/م.ع

افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.