معرفی برگزیدگان بخش جنبی جشنواره تولیدات صدا و سیما

برگزیدگان بخش جنبی بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ امروز شنبه ۳ شهریور ۹۷ همزمان با اولین روز از بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما در استان چهارمحال و بختیاری، و در آیینی با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، برگزیدگان بخش جنبی این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در بخش جنبی گزارش‌های خبری و با موضوع جهادکشاورزی، سمیه نجفیان با گزارش «ید واحد» از چهارمحال و بختیاری و سیده تکتم سیدی با گزارش «گنجی عیان در دل کویر» از سیستان و بلوچستان برتر شدند.

همچنین در بخش گزارش‌های اقتصاد مقاومتی، مریم تکافی با گزارش «دنیای رنگی» از خراسان رضوی و مریم محمدی با گزارش «لاستیک‌های سرگردان» از زنجان مقام‌های برتر را کسب کردند.

حسین نورانیان و مسعود محمدی هم با دو گزارش خبری «از ویرانه تا سفرخانه» و «مقاوم سازی و زلزله» در بخش حاشیه نشینی و بافت فرسوده به ترتیب از سمنان و کرمان برتر شدند.

در بخش گزارش‌های موضوعی صرفه جویی آب هم الهام رایینی نژاد با اثر «دستگاه آب ساز» از خلیج فارس و در بخش گزارش‌های موضوعی محیط زیست عصمت کریمیان با اثر «آلودگی آب اهالی بخش دیناران» از چهارمحال و بختیاری مقام‌های برتر را بدست آوردند.

در بخش گزارش‌های بهداشت و درمان هم بهنام یزدانی با اثر «وقتی آرزوی آناگل، گل می‌کند» از خراسان شمالی، فرشید عبدی با اثر «اهدای زندگی» از خراسان رضوی و سید محمدرضا حسینی با اثر «به دنبال بیمار در راه رضای خدا» از خراسان جنوبی عنوان برتر را از آن خود کردند.

در بخش مدافعان حرم هم صابر چهری با اثر «غربت یک شهر» از کرمانشاه به برتری رسید.

در کمیسیون فضای مجازی هم از مجموع یک هزار و ۵۰۱ اثر ارسالی مراکز استان‌ها به دبیرخانه جشنواره، ۷۲۳ اثر داوری و ۲۸ اثر برتر در حوزه‌های انیمیشن، مستند، دوبله، نماهنگ، پوستر، کاریکاتور، موشن گرافی، دابسمش و نوآوری انتخاب و معرفی شد.

در بخش کاریکاتور این کمیسیون سید مهدی نوابی با اثر «همت منهای نفت» از زنجان، در بخش موشن گرافی مالک کرمی با اثر «گنجینه» از خوزستان و جواد بابایی با اثر «روایت اقتدار» از سمنان و رضا فرهادی با اثر «سروش» از البرز عناوین برتر را کسب نمودند.

همچنین در بخش مستند، مجید حسن زاده با اثر «نمک بر زخم شرف» از آذربایجان شرقی، در بخش پوستر محمدتقی آقایی با اثر «شهید مدافع حرم» از قم، در بخش نماهنگ حسین سعیدی با اثر «ماهان و جوبار» از کرمان و در بخش انیمیشن، علی نانواباشی با اثر «قطار» از خراسان جنوبی حائز رتبه‌های برتر شدند.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، چهل سال پایداری، پیشرفت و افتخار» از امروز شنبه ۳ شهریور ۹۷ به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری تالاب چغاخور بروجن آغاز شد و تا دوشنبه ۵ شهریور به مدت سه روز ادامه دارد.

در مجموع ۱۰ هزار و ۲۶ اثر رسانه‌ای در حوزه‌های خبر، سیما، رادیو، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی، به دبیرخانه این جشنواره ارسال و توسط ۱۲۸ داور ارزیابی گردید.

انتهای پیام/خ

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.