رئیس‌جمهور آمریکا به احترام مرگ «جان مک کین» پرچم کاخ‌سفید را به حالت نیمه افراشته درآورد.

نیمه افراشته شدن پرچم آمریکا در کاخ‌سفید بخاطر مرگ جان مک کینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، به دنبال مرگ «جان مک کین»، سناتور ضدایرانی جمهوری‌خواه آمریکایی و نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور پرچم های کاخ سفید را به حالت نیمه افراشته درآورد.

دونالد ترامپ در حساب توییتر خود هم مرگ سناتور مک کین را تسلیت گفت و با خانواده او اعلام همدردی کرد. جان مک کین پس از بیش از یک سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان مغز، بامداد امروز (یکشنبه) در 81 سالگی درگذشت.

جان مک کین که در دوران جنگ ویتنام به عنوان اسیر مورد شکنجه قرار گرفت تاکنون چندین بار پیش از مرگ از سیاست های دونالد ترامپ انتقاد کرده بود. وی دونالد ترامپ را به خاطر فرار از جنگ ویتنام با ارائه معافیت پزشکی جعلی مورد انتقاد قرار داده بود. او حتی پیشتر در اظهاراتی گفته بود که نمی خواهد پس از مرگش، دونالد ترامپ در مراسم خاکسپاری او شرکت کند.

جان مک کین از جمله حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین در کنگره آمریکا بود و حتی سال گذشته میلادی از اغتشاشات ایران حمایت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار