هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ به زودی رونمایی خواهند شد

تأیید شدن پشتیبانی هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ از بلوتوث، خبر از قریب‌الوقوع بودن رونمایی آن می‌دهد.

هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ به زودی رونمایی خواهند شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ به نام +HMD Odyssey برای اولین بار در بانک اطلاعاتی FCC دیده شد و مشخصات آن معلوم شد. این هدست قرار است جایگزینی برای هدست سال گذشته سامسونگ، HMD Odyssey باشد و دومین هدست واقعیت مجازی خواهد بود که سامسونگ به صورت انحصاری تولید می‌کند.

اگرچه خبرهای فاش شده قبلی چند دست از مشخصات این هدست واقعیت مجازی را رو کردند، نگاهی می‌اندازیم به +HMD Odyssey، جدیدترین هدست واقعیت مجازی که سامسونگ تولید کرده است. اولین ویژگی این دستگاه این است که قادر است از بلوتوث پشتیبانی کند. از آنجا که این دستگاه مجوز پشتیبانی از بلوتوث خود را گرفته، این خبر صدق است.

مدارک منتشر شده اطلاعات زیادی را مشخص نمی‌کنند به جز این که در مرحله دریافت مجوز FCC، دو مدل مشابه با شماره‌های XE800ZBA و XQ800ZBA دیده شده‌اند. اولین مدل +HMD Odyssey است اما مدل دوم در خفا باقی می‌ماند تا روز رونمایی از آن مشخص شود چه مدلی بوده است. این بدان معنا است که کمپانی کره‌ای هدست جدید خود را در دو مدل طراحی کرده است و پشتیبانی آن‌ها از بلوتوث نشانگر این است که احتمالا آن‌ها با کنترلر بازی‌ها و گیم‌پدها هماهنگ خواهد شد و به جای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در هر حال، دریافت مجوز بلوتوث و FCC نشانگر رونمایی قریب‌الوقوع این دستگاه است. احتمال دارد IFA 2018 جشنواره‌ای جالب برای رونمایی از این فناوری باشد.

هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ به زودی رونمایی خواهند شد

انتهای پیام/

هدست واقعیت مجازی سامسونگ در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار