بهره برداری از 11 واحد مسکن مددجویی در هفته دولت

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد از بهره برداری 11 واحد مسکن مددجویی استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  جلال فرد با بیان اینکه این واحدها متناسب با برنامه ریزی استانداری در شهرستانهای کهگیلویه ،لنده و بویراحمد در هفته دولت به صاحبان آنها واگذار می شود گفت :برای ساخت این واحدها 3 میلیارد و 575 میلیون ریال هزینه شده است.
وی زیربنای هر کدام از این واحدها را 75 متر مربع اعلام کرد و افزود: همزمان با بهره برداری از این واحدها عملیات اجرایی 4 واحد مسکن مددجویی دیگر در شهرستانهای گچساران و لنده با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال آغاز می شود.
جلال فرد همچنین از بهره برداری 51 طرح اشتغالزایی در نقاط مختلف استان در هفته دولت با اعتبار 10 میلیارد و دویست میلیون ریال خبر داد و گفت :این طرح ها در زمینه های صنفی ،خدماتی ،کشاورزی و صنعتی است .
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود:اعزام 80 نفر از فرزندان مددجوی پسر به مشهد مقدس با اعتبار 140 میلیون ریال، برگزاری 17 دوره آموزشی با موضوعات اخلاق اداری، تکریم ارباب رجوع و اهداء 40 فقره جهیزیه با اعتبار 140 میلیون ریال به نوعروسان مددجو از دیگر برنامه های این نهاد در هفته دولت است.

انتهای پیام/غ

ساخت مسکن مددجویی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.