پروژ مهر پویا در مدارس باغملک در جریان است

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: پروزه مهر در مدارس باغملک با تمام توان جریان دارد.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: خوشبختانه مجوز تخریب و احداث 2 واحد آموزشی 12 کلاسه را در مرکز شهر باغملک دریافت کرده ایم و امیدواریم عملیات کلنگ زنی آن در هفته دولت برگزار شود.

پروژ مهر پویا در مدارس باغملک درجریان است

وی افزود: در سطح شهر باغملک مدارس بسیار فرسوده و مستهلکی قرار دارد که با تراکم بالای دانش آموز شرایط بسیار سختی را برای جابجایی و تخریب و احداث مدارس جدید ایجاد کرده است.

نیک مقام عنوان کرد: در حال حاضر دبستان 17 شهریور باغملک که از قدیمی ترین فضاهای آموزشی شهر محسوب می شود هر چه سریع تر باید تخریب و بازسازی گردد اما برای جابجایی آن با مشکل کمبود فضا مواجه هستیم.

محمد نجاتی پور، فرماندار باغملک نیز با مهم قلمداد کردن تاثیر فضای فیزیکی آموزشی در روند آموزش دانش آموزان گفت: متاسفانه باغملک تنها شهر استان است که هنوز از منزل استیجاری در فضاهای آموزشی بهره می گیرد.

وی اظهار داشت: ما ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان درپی آن هستیم تا هرچه سریع تر با جانمایی دانش آموزان دبستان 17 شهریور نسبت به تخریب و بازسازی آن اقدام شود.

پروژ مهر پویا در مدارس باغملک در جریان است

گفتنی است؛ اصلاح و بهسازی مدارس در فصل تابستان ، جمع آوری نخاله های ساختمانی در محوطه فضاهای آموزشی تعمیری و تلاش در جهت رفع مشکلات هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش در سال تحصیلی آتی از جمله این مباحث بود که مورد بررسی قرار گرفتند.

همچنین ساماندهی وضعیت سرویس دانش آموزان مدارس شهری و روستایی، لزوم جانمایی مدارس رستم آباد و تخربی فضاهای فرسوده و همچنین تاکید بر افتتاح مدارس نوساز در هفته دولت از مهم ترین مباحثی بود که در پنجمین شورای آموزش و پرورش باغملک مطرح گردید.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه پروژه مهر در باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.