فریرا: برای باخت و گردش به ایران سفر نکرده ایم

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: برای نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر کرده ایم.

فریرابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السد درباره تقابل تیم‌های استقلال ایران و السد قطر گفت: به تیم ملی فوتبال ایران تیریک می‌گویم. از دیدن بازی‌های ملی پوشان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار لذت بردم. بازی مهمی برابر استقلال در پیش داریم. ۶ هفته توانستیم به آمادگی‌های لازم دست پیدا کنیم و امیدوارم تا به هدف خود برسیم و پیروز شویم.

او درباره جو و اتمسفر ورزشگاه آزادی بیان کرد: بازی با استقلال مهم است و سعی می‌کنیم تا در مسابقه فردا خودمان را نشان دهیم. جو و اتمسفر خوبی در ورزشگاه آزادی حاکم است و امیدوارم در این جو خود را به خوبی نشان دهیم. بازی در ورزشگاه آزادی بسیار هیجان انگیز است.

فریرا گفت: نمی‌توان اعلام کرد که در هر بازی چند گل ردوبدل می‌شود، اما فصل را در لیگ قطر خوب شروع کردیم، اما بازی آخر شرایط برای پیروزی مهیا نشد. البته بازی به بازی فرق دارد و تیم ما برای مقابل استقلال کاملا آماده است و هیجان زده هستیم تا در حضور هواداران این تیم بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر افزود: همانند تیم فوتبال استقلال نسبت به ۲ فصل گذشته تغییراتی را داشتیم، اما نسبت به حریفمان از ثبات بیشتری برخوردار بودیم و باید در بازی فردا خودمان را در زمین مسابقه نشان دهیم.

فریرا ادامه داد: ۵ هفته برای آمادگی در رقابت‌های آسیایی کافی نیست و در حال حاضر ۵۰ درصد آمادگی داریم، اما تمام سعی مان این است که در زمین بهترین بازی را داشته باشیم.

حضور ژاوی و گابی در تیم ما تاثیری ندارد

عبدالکریم حسن بازیکن تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال ایران گفت: بازی مقابل تیم فوتبال استقلال بسیار  مهم است و تمام سعی ما بر این است تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال السد بیان کرد: فشاری از سمت هواداران استقلال مقابل خودمان حس نمی‌کنیم و حرف خودمان را در زمین مسابقه خواهیم زد. ما ۱۱ بازیکن بین المللی داریم و حرفمان را در زمین خواهیم زد. هر چقدر تماشاگران بیشتر باشند به نفع ما خواهد بود.حضور ژاوی و گابی در تیم ما تاثیری خیلی زیادی ندارد.


بیشتر بخوانید:جباری: آبی پوشان باید از امتیار میزبانی در آسیا استفاده کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار