رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد از افتتاح سالن ورزشی با زیر بنای ۶۲۰ متر به مناسبت هفته دولت در شهرستان مهاباد خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت: این سالن ورزشی چند منظوره با هزینه کرد ۵۶۰ میلیون تومان و با زیر بنای ۶۲۰ متر در بلوار پرستار احداث شده است که می‌توان از آن در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتبال، فوتسال استفاده کرد.

کریمی افزود: این سالن ورزشی چهارشنبه ۷ شهریور با حضور حسینی معاون استاندار آذربایجان غربی، شجاعی فرماندار شهرستان و مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان افتتاح می‌شود

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد ساخت این سالن در مناطق کمتر برخوردار شهر وبه منظور دسترسی بیشتر جوانان این منطقه به امکانات ورزشی صورت گرفته است، همچنین شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری وابسته به وزارت راه و شهر سازی این طرح را اجرا کرده  و علاوه بر این دو طرح دیگر را هم در دست اقدام دارد.

کریمی در ادامه افزود:  طرح دیگر اجرایی ترمیم ویا آسفالت کلی معابر وخیابان‌های مناطق حاشیه شهر ویا مناطق دارای سکونت گاه‌های غیر رسمی است که هزینه آنهم حدود ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

سومین طرح ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در منطقه باغ شایگان مهاباد است که ۱۹۰ مترمربع زیر بنا دارد وبرای آنهم یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ه

اجرای طرح‌های  آموزشی و ورزشی در مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.