سایت گل: قدوس به تاریخ لوشامپیونه پیوست

گلزنی ستاره ایرانی تیم امیان فرانسه در اولین بازی خود برای این تیم، تمجید سایت «گل» را به دنبال داشت.

سایت گل: قدوس به تاریخ لوشامپیونه پیوستبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سامان قدوس که به تازگی به تیم امیان فرانسه پیوسته است در اولین بازی خود برای تیم جدیدش در پیروزی 4-1 این تیم برابر رمس گلزنی کرد.

سایت «گل» با تمجید از بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت، سامان قدوس وارد تاریخ لیگ 1 ( لوشامپیونه) شد. او اولین ایرانی است که در مسابقات قهرمانی فرانسه گلی به ثمر رسانده است.
سامان قدوس در اولین بازی خود برای امیان ، روز شنبه توانایی های خود را برابر رمس (4-1) نشان داد ، با تبدیل شدن به اولین ایرانی که در لیگ 1 گلزنی کرده است.
روز شنبه، 25 اوت 2018 در یادها خواهد ماند. سامان قدوس تنها دو روز پس از امضای خود با امیان، برای اولین بار با پیراهن این تیم بازی کرد و وارد تاریخ لیگ 1 شد. او اولین بازیکن ایرانی است که در مسابقات لیگ قهرمانی فرانسه گلزنی کرده است.

مهاجم سابق اوسترشوند در نیمه دوم روی پاس جردن لفورت با ضربه سر دروازه ادوارد مندی را گشود و در دقیقه 58 نتیجه را 2-0 کرد.

کریستوف پلیسیه سرمربی تیم امیان بعد از این دیدار گفت: "این یک بازی پوکر نبود، اما من می خواستم بازیکنی را پویایی دارد وارد زمین بکنم. اولین بازی برای سامان قدوس موفقیت آمیز بود ،او 65 دقیقه برابر هواداران بازی کرد.


بیشتر بخوانید: قدوس به امیان فرانسه پیوست



انتهای پیام/


تمجید سایت گل از سامان قدوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۰:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
سامان جان بهت تبریک میگم
بودنت در لیگ فرانسه سربلندی ما ایرانیاست
خیلی پرتلاشی و با همه توانت بازی میکنی
امیدوارم بیای بالاتر بیای بارسلون بزنی
آخرین اخبار