بهره برداری ۲۱۷ واحد مسکن مددجویی در لرستان

همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته دولت، با حضور معاون مشارکت‌های بهزیستی کشور ۲۱۷ واحد مسکن مددجویی در لرستان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدعلی کوزه گر معاون مشارکت‌های مردمی و امور توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور در آیین بهره برداری از این واحد مسکن مددجویی که با مشارکت بنیاد مسکن، بهزیستی و مشارکت‌های مردمی (خیرین مسکن ساز) احداث شده، اظهار داشت: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به صورت همزمان در سراسر استان لرستان ۲۱۷ واحد مسکن مددجویی تازه ساز افتتاح و به مددجویان تحت پوشش سازمان تحویل شده است.

وی با اشاره به انجام راستی آزمایی برای آماده بودن این مسکن ها، افزود: ۳۰ واحد از این مسکن‌ها متعلق به خانواده‌های دارای دو معلول و یا بیشتر است.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد در کشور تحویل مددجویان شد که بیش از ۵۰۰ از آن‌ها متعلق به استان لرستان بود.

کوزه گر تصریح کرد: در بخش اشتغال نیز در سال گذشته بیش از ۵۶ هزار شغل برای مددجویان ایجاد کردیم که حدود ۲ هزار شغل از این مشاغل مربوط به لرستان بود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم خدمات خود را در این بخش افزایش دهیم تا مددجویان نیازی به مستمری بهزیستی و یا سایر نهاد‌های حمایتی نداشته باشند.

مدیرکل بهزیستی لرستان نیز در این آیین اظهار داشت: موضوع مسکن مددجویان همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان بهزیستی بوده است بخصوص برای خانواده‌هایی که دغدغه نگهداری از فرزندان معلول را دارند.

زهرا توکلی عنوان کرد: در حال حاضر دغدغه ما تلاش برای تسهیل و بهبود شرایط مددجویان و خانواده‌های دارای معلول است که امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین مسکن ساز و سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها خدمات خود را در این بخش افزایش دهیم تا بخشی از مشکلات مددجویان در این حوزه مرتفع شود.

معاون مشارکت‌های بهزیستی کشور در این آیین مبلغ ۵۰ میلیون ریال، خیرین مسکن ساز مبلغ ۳۰ میلیون ریال، اداره کل بهزیستی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و اداره بهزیستی سلسله نیز مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای تکمیل این واحد که متعلق به یک بانوی بی سرپرست دارای دو فرزند معلول بود اهدا شد.

انتهای پیام/م

۲۱۷ واحد مسکن مددجویی در لرستان بهره برداری شد

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
پس من وخانوادم آدم نیستیم که سرپرست هستم ضایعه نخاعی ومستاجر پس ما چی ماهم تحت پوشش هستیم ودر آرزوی سرپناه ..از الیگودرز