رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود.

مراکز فرهنگی دفاع مقدس به قطب گردشگری تبدیل شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در حاشیه دیدار از ساختمان در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به نقش این مراکز در انتقال ارزش‌ها به نسل جوان اظهار داشت: این مراکز مخصوصاً برای گردشگران خارجی می‌توانند به قطب گردشگری تبدیل شوند.

وی افزود: ساخت این پروژه‌ها به دست مهندسین بومی، از ثمرات و برکات انقلاب و دفاع مقدس است.

کارگر تأکید کرد: موزه‌ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور باید پذیرای اقشار مردم، از همه طبقات با هر طرز تفکری باشند تا ضمن حضور در این فضاها، از الهامات دفاع مقدس بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس متعلق به تمامی مردم و همه سلایق سیاسی است چرا که در دوران دفاع مقدس، تمامی مردم از حیثیت این مملکت و نظام دفاع کردند و پیروز واقعی این دفاع هم مردم به رهبری امام راحل (ره) بودند.

کارگر در پایان از برنامه ریزی برای افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در سال جاری ۶ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سطح کشور افتتاح می‌شود.

به گفته وی؛ هم اکنون ۱۵ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کشور وجود دارد که ۱۰ مورد آن سال گذشته راه اندازی گردید.
 
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، و شرکت در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما در منطقه چغاخور بروجن از دیگر برنامه‌های سفر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ش

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرکرد در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار