درخشش نونهالان ونوجوانان ایذه در مسابقات دو و میدانی خوزستان

مدیر آموزش و پرورش ایذه از درخشش دانش آموزان نوجوان و نونهال ایذه ای در مسابقات دو و میدانی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهنگ محمودی، مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: مسابقات دوومیدانی به میزبانی هیات دو ومیدانی استان خوزستان در محل ورزشگاه تختی اهواز با حضور ورزشکاران سراسر استان برگزار شد و دانش آموزان ورزشکار ایذه توانستند مقام های برتر استان را کسب کنند.

وی افزود: از شهرستان ایذه در رده نونهالان 8 دانش آموز و در رده ی نوجوانان 2 دانش آموز در این مسابقات شرکت نمودند که همه ی این 10 نفر توانستند مقام های برتر استان را کسب کنند.

محمودی بیان داشت: در رده ی نونهالان در ماده 100متر:یوسف موسوی مقام اول و آریو مرادی مقام دوم ، در ماده 400متر:محمد امین محمدی مقام اول، در ماده 1500متر:شایان مرادی وابوافضل صادقی و امیر محمد محمدی به ترتیب مقام اول و دوم و سوم، در ماده پرتاب وزنه: سینا کیانی مقام اول، در ماده پرش طول: آرسام اسدی مقام دوم را کسب کردند و همچنین در رده ی نوجوانان در ماده 100متر: مصطفی لجمیراورک مقام اول و در ماده 800متر: مهدی فرجی مقام اول استان را کسب نمودند.

مدیر آموزش و پرورش ایذه  ضمن تقدیر و تشکر از کارشناسان تربیت بدنی حوزه ستادی و دبیران تربیت بدنی، گفت: کشف و پرورش استعداد های ورزشی در سنین پایین و حضور مستمر دانش آموزان در مسابقات قهرمانی می تواند آینده ی روشنی را برای ورزش کشور ترسیم کند.

انتهای پیام/م

برگزاری مسابقات دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.