به مناسبت هفته دولت ؛

احداث سالن بدنسازی بخش خصوصی در سقز کلنگ زنی شد

احداث سالن بدنسازی بخش خصوصی به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سرپرست فرمانداری در سقز کلنگ زنی شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مراسم گفت:احداث سالن بدنسازی دومین پروژه ایی است که به بخش خصوصی در سقز واگذار شده است.
حامد جولائی افزود: این پروژه با یک میلیارد تومان در مساحت ۸۰۰ مترمربع از طریق ماده ۲۷ (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی) ساخته خواهد شد.
وی بیان کرد: این طرح با امکانات و وسایل پیشرفته بدنسازی تجهیز خواهد شد که در نوع خود در استان کردستان بی نظیر خواهد بود.
حامد جولائی در ادامه افزود:استخر سرپوشیده این شهرستان که سال‌ها فرسوده شده بود نیز از طریق واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی در مدت زمان اندک بازسازی و به جوانان و مردم شهرستان خدمات ارائه کرد.
جولائی گفت: امسال چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به احداث هتل ورزش، زمین چمن مصنوعی، سالن‌های ورزشی شهر‌های ایرانخواه و صاحب اختصاص داده می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان عنوان کرد: دستگاه ورزش و جوانان چند پروژه ورزشی را نیز به مناسبت هفته دولت در سطح استان کردستان با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح خواهد کرد.
انتهای پیام/م

احداث سالن بدنسازی بخش خصوصی در سقز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.