مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان:

هیچ حوزه فرهنگی و هنری خالی از حضور ارشاد نیست

محمد رضا سوقندی بابیان اینکه گفت: رسانه‌ها و فضای مجازی در انعکاس اخبار فرهنگی نقش بسزایی دارند و در همین راستا ۳۲۹ رسانه در استان سامان‌دهی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد رضا سوقندی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۳۲۹ رسانه در استان سامان‌دهی شدند واداره کل  ارشاد و دستگاه‌های فرهنگی از همکاران هنرمندان هستند و اکثر برنامه‌ها توسط آموزشگاه‌ها، موسسات و انجمن‌ها برگزار می‌شود و در این بین وجود رسانه‌ها و فضای مجازی در ارتقا فرهنگ این خطه بسیار اثرگذار بوده است.

وی بابیان اینکه  ۵۸۰ پایگاه اوقات فراغت در استان سمنان وجود دارد، افزود: در سامانه اوقات فراغت سه هزار و ۵۰۰ برنامه ثبت‌شده است که اگر بخواهیم کانون‌های مساجد، موسسات و آموزشگاه‌های آزاد را نیز محاسبه کنیم تعداد برنامه‌ها از این مقدار فراتر خواهد رفت و این نگاه به توسعه فرهنگی در استان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در حوزه نرم افزاری شش عنوان برنامه تعریف‌شده است، ابراز داشت: همه برنامه‌های فرهنگی و هنری باید در ذیل این شش عنوان انجام شود و برای اجرایی شدن آن نیازمند به حمایت دولت، همراهی مردم و ارائه خدمات فرهنگی و هنری هستیم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه هیچ حوزه فرهنگی و هنری خالی از حضور ارشاد وجود ندارد، اظهارکرد: ایجاد امنیت فرهنگی را به‌جای فضای امنیتی دنبال می‌کنیم زیرا در فرهنگ و ارشاد وظیفه ما ایجاد امنیت برای فعالیت هنرمندان است بنابراین اجازه دخالت افراد غیر متخصص غیر حرفه‌ای نه در هیچ حوزه‌ای ندادیم و در این بین از نظرات همه بهره گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ ز

۳۲۹رسانه در استان سمنان ساماندهی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار