چهار طرح گاز رسانی به روستای نابر و منطقه سعدآباد، افتتاح مرحله اول یک واحد تولید کننده گلاب و عرقیات گیاهی و ساختمان اداره گاز شهر نیاسر بهره برداری در شهرستان کاشان بهره برداری شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود خاندایی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای اجرای طرح گاز رسانی به روستای نابر به طول 24 کیلومتر خط انتقال 2.5 (دو نیم) میلیارد تومان از محل شرکت گاز استان اصفهان هزینه شده است.

وی، افزود: با بهره برداری از این طرح اهالی 45 خانوار این روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

خاندایی افزود: برای ساخت، تجهیز و راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار گاز منطقه سعدآباد از توابع بخش بزرک نیز با ظرفیت 5 هزار مترمکعب گاز که فشار گاز را از 250 پوند به 60 پوند تبدیل می کند، 2 میلیارد تومان از محل اعتبارهای بودجه کشور صرف شده است.

به گفته وی برای احداث ساخمان اداره گاز شهر نیاسر نیز با زیربنای 850 مترمربع در زمینی به مساحت 825 مترمربع افزون بر 850 میلیون تومان از محل شرکت گاز استان اصفهان هزینه شده است.

معاون فرماندار کاشان تصریح کرد: مرحله نخست یک واحد تولید کننده گلاب و عرقیات گیاهی در منطقه سعدآباد از توابع برزک نیز با هزینه 1.5 (یک و نیم) میلیارد تومانی بخش خصوصی بهره برداری شد.

خاندایی یادآور شد: این کارخانه با ظرفیت 20 هزار تن گلاب و عرقیات گیاهی در ماه برای 15 نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی با تاکید تنگاهای مالی و اعتباری موجود در دولت تدبیر و امید گفت: به برکت خون شهدا با وجود این مسائلی که دولت با مواجه بوده است خللی در اجرای طرحهای عمرانی و زیرساختهای روستایی بوجود نیامده و خدمات را به مردم ارائه می دهد.

به گفته وی، فرمانداری و بخشداری های شهرستان کاشان برای واگذاری تسهیلات در حوزه اشتغال آمادگی دارد که هم اکنون هشت نوع تسهیلات اشتغال زایی در اختیار آنها قرار دهد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.