برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در اردبیل

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله دو روز نهم شهریورماه در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار مستعد حصاری، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله دو در استان اردبیل نهم شهریورماه در استان اردبیل برگزار می‌شود و این رزمایش در تمامی شهرستان‌های استان با محوریت قرآن و بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله دو در استان به کار گرفته شده است، افزود: با برگزاری این رزمایش اتحاد و همدلی و اقتدار ملت ایران به دنیا نشان داده می‌شود.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود و این رزمایش در مراحل مختلف بوده که از نهم شهریور آغاز و تا 29 شهریور ادامه خواهد داشت.

مستعد حصاری بیان کرد: تجمع بزرگ نیز در حاشیه این رزمایش برگزار خواهد شد و بسیجیان با تجمع اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان خواهند داد.

وی گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف جامعه هستند که با وحدت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با اقتدار و عظمت این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

مستعد حصاری تصریح کرد: در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله دو گروه‌های جهادی نیز به مناطق محروم اعزام می‌شوند که در حال حاضر بیش از 200 گروه جهادی در استان فعال بوده که نقش اساسی در عمران و آبادانی مناطق محروم داشته‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه این رزمایش در آستانه ماه محرم برگزار می‌شود انتظار می‌رود این رزمایش به صورت باشکوه و ویژه در تمامی شهرستان‌ها برگزار و جزئیات مراسم از طریق شهرستان‌ها به اطلاع عموم می‌رسد.

انتهای پیام/ع

فعالیت 200 گروه جهادی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار