رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خبرداد؛

دستگیری بیش از ۱۰ نفر در پرونده اقتصادی سیستان و بلوچستان

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت:یک پرونده کلان اقتصادی در استان تشکیل و بیش از ۱۰ نفر در این رابطه دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام حمیدی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: پرونده کلان اقتصادی در حال سیر مراحل اولیه است که اطلاعات آن بعد از تکمیل در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه تاکید کرد: برخورد با اخلاگران اقتصادی در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد به طوری که تاکنون با برخورد جدی با محتکران، کالا‌های زیادی از جمله ۲ هزار و ۶۰۰ تن برنج در استان کشف شده و در حال توزیع در بازار مصرف است.

وی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین ارزاق عمومی وجود ندارد گفت: هم اینک حدود ۱۰۰ تن ارزاق عمومی در حال ترخیص از گمرکات استان برای توزیع در بازار مصرف است.

وی با اشاره به حادثه خیر بودن سیستان و بلوچستان از نظر تصادفات جاده‌ای گفت: ضروری است در این استان علاوه بر زیر ساخت‌های ترافیکی به فرهنگ سازی برای کاهش تلفات انسانی در جاده‌ها توجه شود.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی آن است، افزود: سیستان و بلوچستان هم اینک رتبه حدود ۶ کشور در زمینه پر حادثه بودن و رتبه ۱۵ از نظر بیشترین مجروحان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده که این آمار نامطلوب است.

انتهای پیام/پ

کشف بیش از ۱۰ نفر در پرونده فساد اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار