دوخبر ورزشی از کرمانشاه

دو خبر از ورزش دو ومیدانی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حسین کیهانی ورزشکار کرمانشاهی در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توانست  مدال طلا دوومیدانی (۳۰۰۰ با مانع ) را کسب کند .

مرحله فینال مسابقات دو و میدانی در ماده های مختلف عصر امروز (دوشنبه) برگزار و کیهانی دونده کرمانشاهی با کسب مقام قهرمانی، هفدهمین مدال طلای کاروان ایران را به رامغان آورد.

وی در رقابتی تنگانگ با حریفان خود موفق شد با زمان هشت دقیقه و 22 ثانیه از خط پایان عبور کند و مدال طلا را به گردن بیاویزد، در این بخش دوندگان قطر و ژاپن نیز به ترتیب قهرمانی و نایب قهرمان شدند.

کیهانی در مرحله فینال دو سه هزار متر با مانع ابتدا به عنوان نفر هشتم دور اول را طی کرد، وی سپس در دور دوم به عنوان نفر ششم معرفی شد و در پایان دور سوم نیز به رتبه هفتم تنزل پیدا کرد.

این دونده کرمانشاهی در دور چهارم رتبه پنجم و و در دور پنجم رتبه چهارم را کسب کرد تا در سه دور پایانی برای کسب مدال رقابت سختی با حریفان داشته باشد.

کیهانی در حالی که دور آخر را آغاز کرد که در رده سوم قرار داشت اما توانست در گام های آخر از رقبای قطری و ژاپنی پیشی گرفته و مدال طلای مسابقات را با شایستگی کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه همچنین دانش‌آموزان دختر کرمانشاهی، در بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور، در رشته دو و میدانی مدال‌های رنگارنگی را با خود به ارمغان آوردند.

نسا مرادی گروسی، دانش‌آموز کرمانشاهی، توانست مدال طلای این دوره از رقابت‌های کشوری را در ماده پرش طول از آن خود کند و عنوان قهرمان قهرمانان این مسابقات را کسب نماید.

مرادی گروسی، دانش‌آموز دوره‌ی ابتدایی، در دو و میدانی نیز بعد از خراسان رضوی به مدال نقره ماده 100 متر رسید و پس از وی دانش‌آموز اصفهانی سوم شد. در ماده‌ی پرش ارتفاع، فاطمه بزرگیان پس از دانش‌آموزان اردیبل و تهران به مقام سوم رسید.

بیست و نهمین دوره مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان دختر کشور دوره‌ی ابتدایی در زمین چمن مجموعه‌ی ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد برگزار شد و در مجموع تیمی، استان کرمانشاه به مقام چهارم کشور بسنده کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کرمانشاه جایگاه چهارم مسابقات دو ومیدانی دانش‌آموزان دختر کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.