ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

تمهیدات ویژه آتش نشانی برای بازی استقلال ایران-السد قطر

تمهیدات ویژه آتش نشانی برای بازی استقلال ایران-السد قطرسخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تمهیدات ویژه سازمان آتش نشانی برای برگزاری مسابقه فوتبال استقلال ایران و السد قطر را تشریح کرد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمهیدات سازمان آتش نشانی شهر تهران برای برگزاری مسابقه فوتبال تیم های استقلال ایران و السد قطر اظهار داشت: امشب مسابقه فوتبال تیم های استقلال ایران با السد قطر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و قطعا تعداد زیادی از هواداران و تماشاگران برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی خواهند رفت.

وی افزود: در همین راستا سازمان آتش نشانی شهر تهران تمام تلاش خود را برای تامین ایمنی افرادی که به ورزشگاه مراجعه می‌کنند به کار خواهد بست.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: علاوه بر این تمام 130 ایستگاه آتش نشانی مانند همیشه در سطح شهر در آماده باش کامل هستند و همچنین ایستگاه شماره 20 در محوطه بیرونی و کناری ورزشگاه آزادی مستقر و در آماده باش ویژه است، ضمن اینکه سازمان آتش نشانی در این راستا با استفاده از 11 دستگاه خودرو سنگین و 3 دستگاه موتورسیکلت و همچنین یک گروه کامل نجات با 40 آتش نشان حرفه‌ای از ساعت 20 امشب در نقاط مشخص شده در اطراف پارک‌ها، معابر ورودی و خروجی ورزشگاه و اتوبان‌های اطراف و همچنین بخش‌های داخلی با هماهنگی مسئولان ورزشگاه مستقر خواهند شد.

ملکی تصریح کرد: حدود 10 نفر از مدیران ارشد عملیات منطقه مشرف به ورزشگاه آزادی با خودروهایی که در اختیار دارند به صورت سیار مشغول گشت زنی و نظاره گر اوضاع ایمنی منطقه خواهند بود.

وی افزود: این استقرارها تا پایان بازی فوتبال و تخلیه کامل ورزشگاه از همه تماشاگران و همچنین عادی شدن تردد و سبک شدن ترافیک حاصل از تخلیه تماشاگران از ورزشگاه در معابر و اتوبان‌های اطراف حضور خواهند داشت و هرگونه اتفاقی را رصد خواهند کرد و در صورت بروز هرگونه اتفاقی خود را سریعا به محل حادثه می‌رسانند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ایستگاه‌های آتش نشانی اطراف ورزشگاه نیز در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار