در سفر استاندار مرکزی؛

افتتاح چندین طرح در ۳ شهرستان خمین، دلیجان و محلات

درپنجمین روز هفته دولت استاندار مرکزی به منظور افتتاح چند طرح به خمین، دلیجان و فراهان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سید علی آقازاده استاندار مرکزی درپنجمین روز هفته دولت سفر خود را به ۳ شهرستان خمین، دلیجان و محلات در استان مرکزی آغاز کرد تا در طول امروز چندین طرح را در این ۳ شهرستان افتتاح کند.

آقازاده که صبح امروز به شهرستان خمین سفر کرده  با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس با حضور در خانه شهید رضا بزرگی با خانواده این شهید دیدار کرد.

وی سپس با حضور درفرمانداری شهرستان خمین کلیه طرح‌های این شهرستان را به صورت متمر کز افتتاح کرد.

نشست با منتخبین شهرستان خمین در فرمانداری این شهرستان و کلنگ زنی مجتمع خدماتی، فرهنگی و تجاری امام خمینی جنب مصلای شهرستان خمین دیگر برنامه سفراستاندارمرکزی به شهرستان خمین است.

طهرانی فرمانداشهرستان خمین درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: طرح‌های شهرستان خمین شامل ۸۵ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی است که برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

طهرانی افزود:  این طرح‌ها بیش از صد نفر اشتغالزایی مستقیم و ۳۰۰ نفر اشتغال غیر مستقیم خواهد داشت.

استاندارمرکزی بعد از خمین به شهرستان دلیجان  رفت تا چند طرح راهم در این شهرستان افتتاح کند.

افتتاح یک شرکت دانش بنیان در شهرستان دلیجان

آقازاده در دلیجان یک شرکت دانش بنیان را در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با صرف ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی افتتاح کرد.

ظرفیت تولید این شرکت سالانه ۵۰۰ دستگاه جت فن، هزار متر مربع پرده ضد حریق، ۲ هزار دستگاه دم پر است و با بهرا برداری از آن برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود.

همچنین با حضور استاندار مرکزی مرحله دوم خط تولید تیشو بزرگترین کارخانه تولید الیاف پلی استر ومصنوعات الیاف شیشه با ظرفیت کل تولید ۲۵۰ میلیون مربع بهره برداری شد.

همچنین با حضور در نشست شورای اداری دلیجان سیامک سلیمانی بعنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و از زحمات سرپرست این فرمانداری قدردانی شد.

حضور در گلزار شهدای شهر دلیجان و ادای احترام به مقام شهیدان هم از برنامه‌های سفر استاندا مرکزی به دلیجان بود.

بعد از دلیجان، شهرستان محلات سومین و آخرین مقصد سفراستاندار مرکزی بود و ۱۸ طرح هم در این شهرستان به بهره برداری برسد.

افتتاح کارخانه مس در شهرستان محلات

باحضور استاندار مرکزی از کارخانه مس محلات در زمینی به مساحت ۶ هکتار با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در فاز اول، تولید کنستانتره مس با ظرفیت تولید ۷ هزار تن در سال، اشتغال ۱۲۰نفر مستقیم و بیش از ۱۵۰ نفر غیر مستقیم و سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره برداری شد.

همچنین باحضور آقازاده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه محلات در ۳۰ هزار متر مربع مساحت با سالن نمایشگاهی، دشت‌های گل و سالن عرضه مستقیم گل و گیاه به بهره برداری رسید.

قمری فرماندار محلات  درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: طرح‌های شهرستان محلات شامل ۱۸ طرح عمرانی، اقتصادی و کشاورزی از کارخانه مس و نمایشگاه گل محلات است.

قمری افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف شامل یک واحد گلخانه، یک واحد کشاورزی آبیاری تحت فشار، ۳ معبر روستایی و ۲ پارک محله‌ای و چندین طرح دیگر جمعا با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسید.

حضور در جمع گلکاران و تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان گل و گیاه محلات، حضور در گلزار شهدای شهر نیمور و ادای احترام به مقام شهیدان، دیدار با نخبگان و منتخبین شهرستان محلات د، دیدار با خانواده شهیدان سید محمد و سید حسین موسوی و دیدار با یک خانواده زیر پوشش بهزیستی در شهر محلات ازدیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان محلات است.

افتتاح چندین طرح در ۳ شهرستان خمین، دلیجان و محلات

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.