بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی

صعود ۲ سوارکار به فینال انفرادی / حذف تیم ملی پرش

سوارکاران ملی پوش کشورمان در جدول گروهی پرش با اسب در روز دوم در جایگاه یازدهم قرار گرفتند و ۲ ورزشکار کشورمان به فینال صعود کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان  روز دوم (روز تیمی) رقابت‌های پرش با اسب بازی‌های آسیایی جاکارتا، سوارکاران کشورمان در بخش تیمی پرش در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفتند.

با وجود اینکه گفته می‌شود ۳ ورزشکار ایران در رقابت‌های پرش با اسب مجوز حضور در دور نهایی را کسب کردند، اما در استارت لیست نهایی مسابقات روی سایت رسمی فقط نام دو ورزشکار ایران درج شده است.

صعود 2 سوارکار به فینال انفرادی / حذف تیم ملی پرش

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید

در بخش انفرادی مسعود مکاری نژاد با ۱۷ خطا به کار خود پایان داد و با مجموع ۲۸.۲۶ خطا در جایگاه پنجاه و دوم قرار گرفت. فرهنگ صادقی نیز این دور را با ۸ خطا و با مجموع ۲۰.۷۴  در جایگاه ۴۳ قرار گرفت و آریانا روانبخش با ۸ خطا با مجموع ۵۱.۸۵ خط  در جایگاه پنجاه و نهم قرار گرفتند. داوود پور رضایی با ۴ خطا مسیر را در این دور به پایان رساند و با مجموع ۱۵.۶۴ خطا در جایگاه سی و چهارم قرار گرفت.

در مرحله نخست هر تیم با چهار ورزشکار شرکت کرد که سه نفری که امتیاز مناسب تری کسب کردند در مرحله نهایی در قالب تیم آن کشور شرکت می کنند. بر اساس رده بندی فردی مرحله نخست، سوارکاران برای برگزاری مراحل نهایی مسابقه انفرادی پرش انتخاب شدند. بر این اساس ۴۹ نفر از ۶۸ سوارکار  برای حضور در مرحله نهایی که پنجشنبه برگزار می شود انتخاب شدند. سه ورزشکار ما هم جزو این ۴۹ نفر هستند و تنها مسعود مکاری نژاد موفق به حضور در مسابقه انفرادی نشد.

حذف تیم ملی پرش از بازی های آسیایی

تیم پرش با اسب کشورمان از حضور در مرحله نهایی مسابقات آسیایی بازماند. مرحله نخست مسابقات رشته سوارکاری در بخش پرش تیمی از صبح امروز در جاکارتا آغاز شد و ۶۸ سوارکار از ۱۷ کشور ( هر تیم چهار نفر ) با هم رقابت کردند . تیم ایران هم متشکل از فرهنگ صادقی، آریانا روانبخش،مسعود مکاری نژاد و داوود پوررضایی رقابت خود را برگزار کرد که بر اساس نتایج اعلام شده تیم ایران با توجه به امتیازات چهار سوار کار خود با قرارگرفتن در رده یازدهم از صعود به فینال بازماند. ده تیم برتر از ساعت ۱۴ در مرحله فینال برای کسب مدال رقابت خواهند کرد .

همچنین در رده بندی انفرادی مرحله نخست داوود پوررضایی و فرهنگ صادقی با قرار گرفتن در میان پنجاه نفر نخست، روز پنج شنبه در بخش انفرادی پرش رقابت خواهند کرد .

بر اساس نتایج اعلام شده، تیم های تایلند ، فیلیپین و هند به علت حذف برخی سوارکاران در مرحله نخست از دور نهایی مسابقه تیمی پرش با اسب حذف شدند. در بخش تیمی کشور های ژاپن و عربستان  توانستند در جایگاه اول و دوم قرار بگیرند.

مرحله نهایی مسابقات تیمی پرش از ساعت ۱۴ به وقت محلی آغاز می شود.


بیشتر بخوانید: سوارکاران ایرانی در انتهای جدول رقابت های انفرادی پرش با اسب


انتهای پیام/

نتایج دور دوم رقابت های گروهی پرش با اسب تیم ملی کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار