حضور هنرمندان لرستانی امشب در برج میلاد

مدیر عامل برج میلاد از برگزاری شب فرهنگی لرستان برای بار دوم در دهکده اقوام برج میلاد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛علی درویش‌پور با بیان این مطلب افزود: جشنواره بزرگ تابستانه چهارسوق با همکاری برج میلاد و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، به منظور آشنایی مردم با جاذبه‌های گردشگری ۳۱ استان کشور طراحی شده و در شب فرهنگی هر استان که در ایام تابستان هر شب در برج میلاد برگزار می‌شود، امکان معرفی ظرفیت‌ها و عرصه رقابت برای جذب گردشگر فراهم شده است.

وی ادامه داد: امشب سه‌شنبه ۶ شهریور ماه در دور دوم برگزاری شب‌های فرهنگی، نوبت استان لرستان است که هنرمندانش در دهکده اقوام برج میلاد گرد هم می‌آیند.

درویش پور خاطرنشان کرد: دوره اول این جشنواره به ترتیب شامل استان‌های تهران، قم، قزوین، گیلان، ایلام، آذربایجان غربی، فارس، هرمزگان، خراسان شمالی، زنجان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، سمنان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، البرز، لرستان، مازندران، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد، اردبیل، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و خراسان جنوبی بود.

وی در پایان گفت: این جشنواره تا نهم شهریور ماه ادامه دارد و مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۲ شهریور ماه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در برنامه امشب گروه‌های موسیقی لری و هنرمندانی، چون فرج علیپور، فیروز رضایی، سامان علیپور و علیرضا کرنوکر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این برنامه از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/د

هنرمندان لرستان امشب در برج میلاد گرد هم می‌آیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.