هافبک تیم فوتبال السد قطر گفت: بازی خیلی خوبی بود و نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و از شکست استقلال خوشحال هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژاوی هرناندز 38 ساله، یکی از ستاره های السد قطر مقابل استقلال ایران بود. فوتبالیستی که پس از شکست تیمش در نیمه نخست، نبض بازی را در دست گرفت و با پاس های دیدنی اش موقعیت های خارق العاده ای را برای هم تیمی هایش مهیا کرد. او به همراه گابی فرناندز، 2 هافبک وسط السدی ها بودند که با پاس های کوتاه و در عمق، امان را از مدافعان استقلال بریدند.

او پس از پایان مسابقه با رسانه های ایرانی و قطری صحبت نکرد و به سرعت و درحالیکه 2 عضو باشگاه السد در کنار او بودند از میکسدزون ورزشگاه آزادی خارج شد اما در نزدیکی های اتوبوس این تیم که در تونل ورزشگاه حاضر بود، گفتگویی کوتاه کردیم و او در تنها یک جمله پاسخ وضعیت بازی داد و گفت: " بازی خیلی خوبی بود و نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و از شکست استقلال خوشحال هستیم"

سپس خبرنگار ما در خصوص جو ورزشگاه آزادی از فوق ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا از او سوال کرد که ژاوی دیگر حاضر به پاسخگویی نشد و به داخل اتوبوس السد رفت.

گفتنی است، تیم استقلال ایران در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و باید در بازی برگشت در دوحه به مصاف شیرهای قطری برود.


بیشتر بخوانید:

یاران ژاوی در محاصره آبی‌ها /جنگ ستاره‌ها در آزادی / زبان‌های بی زبانی مدیران

استقلال ایران ۱ - السد قطر ۳ / خوشبختی قطری‌ها روی اشتباه شفر + فیلم، تصاویر و حاشیه‌ها

بونجاح: فشار بسیار زیادی بر روی تیم ما وجود داشت


انتهای پیام/

اظهارات ژاوی پس از دیدار استقلال ایران مقابل السد قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار