ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره هنر‌های دیجیتال خوزستان

دبیر جشنواره هنر‌های دیجیتال خوزستان گفت: پیرو انتشار فراخوان نخستین جشنواره هنر‌های دیجیتال خوزستان، قریب ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که از حد انتظار فراتر بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسماعیل معنوی، دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان بیان داشت: جشنواره هنرهای دیجیتال در سطح استان برگزار شد، اما در این مدت از استان‌های دیگر نیز اثر ارسال شد و عملاً جشنواره هنرهای دیجیتال به یک جشنواره ملی تبدیل شد؛ چون خیلی از هنرمندان استان‌های دیگر نیز در این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به ارسال آثار به این جشنواره عنوان کرد: تصور این بود که در مدت یک ماه و نیمی که فراخوان اعلام شد و با توجه به موضوع خاص آن حدود ۲۰۰ اثر ارسال شود اما تقریبا از اکثر استان‌های کشور به این جشنواره ارسال شد و این برای ما شیرین بود.

معنوی عنوان کرد: داوری آثار در همه رشته‌ها آغاز شده اما هنوز به پایان نرسیده است و اختتامیه باشکوهی بعد از عید غدیر برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان گفت: برای بخش پوستر و عکس چند اکران در نظر گرفته شده؛ یکی اکران شهری است که با همکاری شهرداری اهواز قرار است انجام شود. برای این کار بخشی از آثار توسط هیئت داوران انتخاب شده که در سطح شهر در قالب بیلبورد با درج نام هنرمند نصب شوند. نگارخانه هم خواهیم داشت و کتابچه آثار نیز برای شرکت کنندگان تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/م

تجلیل از برگزیدگان هنر های دیجیتال در عید غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.