بیانیه حوزه علمیه بوشهر در محکومیت اهانت به امام حسین(ع)

روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در محکومیت و اهانت یک پایگاه اینترنتی به ساحت مقدس امام حسین (ع) و سعی در تخطئه کردن محرم و قیام عاشورا، بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه حوزه علمیه بوشهر در محکومیت اهانت به امام حسین(ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این بیانیه آمده است: شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین (ع) و واقعه جانسوز کربلا مصیبتی بزرگ در تاریخ اسلام است که هیچگاه حرارت آن در قلوب مسلمانان و شیعیان خاموش نخواهد شد.

علی رغم تمام تلاش و سنگ اندازی‌ها و اقدامات منافقانه دشمنان اهل بیت و کوردلان و نظام‌های استکباری یزیدیان زمان در طول ۱۴ قرن برای به فراموشی سپردن این ظلم بزرگ و مصیبت عظیم، گرایش جهانیان به مکتب حسینی روز به روز در همه گیتی گسترش یافته و عشق حسینی از قلب اروپا و آمریکا تا کوچکترین شهر‌ها و روستا‌های ایران و جهان فراگیر شده است.

مردم ولایتمدار و عاشق ایران اسلامی نیز از آغاز محرم امسال همچون گذشته و بلکه پرشورتر از قبل با وجود مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی حاکم بر کشور، چه خوب و گرم و پرشور و شعور بساط عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان را پهن کردند و در دهه اول محرم حال و هوای دیگری به کوی و بزرن شیعه خانه امام زمان (ع) بخشیدند.

عاشورا در استان بوشهر جلوه ایثار عشق و ولایتمدار‌ی است جمعیتی که سال به سال به کوری چشم دشمنان پرشورتر می‌شود، دلسوختگان حسینی با لباس مشکی در مجالس عزاداری حاضر شدند و علی رغم مشکلات اقتصادی مخلصانه پذیرای عزاداران بودند.

اما چرا عده‌ای نمی‌خواهند این عظمت و بزرگی را ببینند؟ چرا عده‌ای با عناوین و تیتر‌های موهن به دنبال زیرسوال بردن و تخطئه این عزاداری عاشقانه هستند؟

طلاب و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ضمن محکومیت این اقدام، از نهاد‌های نظارتی و دستگاه محترم قضایی درخواست رسیدگی و برخورد با توهین کنندگان و مدیرمسوول سایت توهین کننده به ساحت مقدس امام حسین (ع) را دارند.

انتهای پیام/ک

حوزه علمیه بوشهر اهانت به عاشورا و محرم را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.