عربشاهی: الدحیل با وجود بوق و کرنا حرف زیادی برای گفتن نداشت / برانکو باید ترس را کنار بگذارد

کارشناس فوتبال گفت: تیم الدحیل قطر با وجود بوق و کرنای زیاد حرفی برای گفتن برابر پرسپولیس نداشت.

ضیا عربشاهیعربشاهی: الدحیل با وجود بوق و کرنا حرف زیادی برای گفتن نداشت / برانکو باید ترس را کنار بگذارد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: با وجود  اینکه بوق و کرنا برای تیم الدحیل کرده بودند که این تیم  برابر حریفان خود  با 4، 5 گل  پیروز شده است اما به جرات می توانم بگویم که این تیم قطری حرفی برای گفتن نداشت و از روی اتفاق توانست یک گل به پرسپولیس بزند. بازیکنان پرسپولیس شرایط روحی خوبی داشتند و از حریف خود بهتر بازی کردند. 

منشا به مهره سوخته پرسپولیس تبدیل شده است 

او ادامه داد: مشکل پرسپولیس این است که در خط حمله بازیکن کم دارد و با یک مهاجم کار می کند و برانکو بازیکنان خود را در میانه میدان متمرکز کرده است. همچنین بازیکنی در خط میانی نداریم که هافبک های حریف را دور بزند تا برای مهاجمان موقعیت گل ایجاد کند. کادر فنی این تیم باید  یک هافبک دفاعی را کم و یک مهاجم به ترکیب خود اضافه کند اما متاسفانه برانکو تمایل دارد که از دقیقه 70 به بعد منشا را وارد زمین مسابقه کند و همین موضوع باعث شده که شرایط روحی این مهاجم خراب شود و به یک مهره سوخته در زمین مسابقه تبدیل شود. 

پرسپولیس باید از مهاجم در کنار هم بهره ببرد 

عربشاهی تصریح کرد: اگرپرسپولیس از 2 مهاجم استفاده کند شرایط حمله اش بهتر می شود و  زمانی که حریفش از خط دفاع حرکت می کند خط میانی پرسپولیس با دوندگی بیشتر می تواند جلوی حملات حریف خود را بگیرد و با نفرات بیشتری در محوطه جریمه حریفش حضور یابد. در مجموع همه پرسپولیسی ها در این بازی دوندگی خوبی داشتند و با غیرت بازی کردند و کامیابی نیا هم در خط میانی عملکرد فوق العاده ای داشت. بازیکنان ما کمتر از نفرات میلیاردی الدحیل نبودند و حتی بهتر از آنها کار کردند و حتی می توانستیم در این بازی گل هم بزنیم اما مهاجمان با بی دقتی و کمی نفرات از فرصت ها به خوبی استفاده نکردند و نتیجه بازی را واگذار کردیم. 

ماهینی باید روی بازیکن حریف تکل می کرد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف خط دفاعی پرسپولیس در زمان دریافت گل اول اظهار کرد: بله گل اول را از الدحیل  روی اشتباهات دفاعی دریافت کردیم، اشکالی که مدافعان کناری ما دارند این است زمانی که از بازیکن حریف جا می مانند توپ را رها می کنند و تکل روی پای حریف نمی روند همین موضوع باعث می شود که وینگرهای چپ و راست حریف به سمت دروازه سانت کنند و با یک ضربه سر به گل دست یابند. تیم الدحیل قطر هم به همین صورت به پرسپولیس گل زد و ماهینی دفاع کناری  جا ماند و وینگر الدحیل بر روی دروازه ما سانت کرد و مهاجم این تیم با ضربه سر این توپ را به گل تبدیل کرد. 

هواداران ورزشگاه آزادی را برای الدحیل به جهنم تبدیل می کنند 

عربشاهی درباره اینکه پرسپولیس می تواند گل خورده در خانه حریف قطری خود را در ورزشگاه آزادی جبران کند، گفت: تیم پرسپولیس یک گل خورده  و امیدوار به بازی برگشت برای جبران این شکست است. به طور حتم  هواداران  در بازی برگشت ورزشگاه آزادی را به عنوان یار دوازدهم پر می کنند و با تشویق های خود ورزشگاه آزادی را به جهنمی برای الدحیل قطر تبدیل می کنند. البته برانکو در بازی رفت با ترس و لرز تیمش را چینش کرد و پرسپولیس با یک مهاجم بازی کرد و اگر سرمربی سرخپوشان از ترس خود بکاهد و از 2 مهاجم نزدیک به هم و نه سایه استفاده کند به طور حتم در آزادی 2، 3 گل به الدحیل می زنیم. شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس هم تا زمان بازی برگشت بهتر می شود و جای امیدواری هنوز وجود دارد که پرسپولیسی ها همین بازی که برابر الدحیل انجام دادند در بازی برگشت هم تکرار کنند تا نتیجه بگیرند. 

بازیکنان استقلال فقط 50 درصد بازی خودشان را انجام دادند  

کارشناس فوتبال درباره اینکه کدامیک از تیم های استقلال و پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود از مرحله یک چهارم نهایی دارند، گفت: تیم فوتبال السد قطر نسبت به استقلال بهتر بازی کرد و بازیکنان استقلال از همه توان خود در این بازی استفاده نکردند و فقط 50 درصد بازی خودشان را نشان دادند. اگر استقلالی ها بازی خودشان را انجام می دادند با این نتیجه برابر حریفشان بازنده نمی شدند. همچنین به نظرم مهره های السد بهتر از الدحیل بودند و این تیم قطری وینگرها و مهاجمان خوبی در اختیار دارد. 

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بیایند و همان طور که در سرما و گرما تیم خود را تنها نگذاشتند در بازی برگشت هم این تیم را تنها نگذارند و به تشویق پرسپولیس بپردازند. پرسپولیس قهرمان لیگ هفدهم شده است و اکنون بهترین نتیجه برای این تیم باید در لیگ قهرمانان رقم بخورد. 


بیشتر بخوانید: 

برانکو : بازیکنان ما صد در صد تلاش خود را به کار گرفتند/ از حضور هوادارنمان در بازی برگشت استفاده می کنیم

نعمتی از بازی برگشت مقابل الدحیل محروم شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار