افتتاح سالن ورزش زورخانه‌ای علی ابن‌ابیطالب شهرستان اهر

سالن ورزش زورخانه‌ای علی ابن‌ابیطالب شهرستان اهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محمودی فرماندار شهرستان اهر در آیین افتتاح سالن ورزش باستانی اهر با تبریک هفته دولت به دولتمردان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای تبیین عملکرد دولت در حوزه شهرستان اهر است، گفت: در طول هفته دولت هر روز شاهد بهره برداری از پروژه‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی و خدماتی در اهر هستیم.

وی افزود: تکمیل پروژه نیمه تمام ورزشی سالن ورزش باستانی شهرستان اهر نتیجه توجه وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و اداره ورزش شهرستان به نیاز‌های ورزشکاران این رشته بوده است.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه ورزشکاران سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند، گفت: وظیفه دولتمردان در قبال ورزشکاران این است که شرایط و فضا را برای شکوفایی، قهرمان پروری و استعدادپروری جوانان در عرصه ورزشی آماده سازیم.

محمودی در ادامه سخنان خود هفته دولت را فرصتی برای یادآوری جایگاه کارگزاران دولت خواند، ادامه داد: طبق تاکیدات رئیس جمهوری، دولتمردان می‌بایست در طول هفته دولت عملکرد دولت را برای مردم تشریح کنند به طوری که پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته تنها بخشی از اقدامات دولت را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در طول هفته دولت بیش از ۴۵ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان اهر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و هزینه‌ای برای این پروژه‌ها شده به بیش از ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

سالن ورزش زورخانه‌ای علی ابن ابی طالب شهرستان اهر به مناسبت هفته دولت و با صرف اعتبار نزدیک به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. 

 

انتهای پیام/ش

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون توماناعتبار برای  افتتاح سالن ورزش زورخانه ای شهرستان اهر

برچسب ها: ورزش پهلوانی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار