جان به در بردن کارگر ساوه‌ای از مرگ حتمی

روابط عمومی اورژانس ساوه اعلام کرد: کارگر ساوه‌ای که مرگ وی اعلام شده بود به زندگی برگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  روابط عمومی اورژانس ساوه اعلام کرد: کار گر ساوه‌ای که در اثر گیرکردن لای درب اتوماتیک در یک شرکت صنعتی به بیمارستان منتقل شده و مرگ وی اعلام شده بود، بعد از خروج تکنسین‌های اورژانس و با تلاش پرستاران و پزشکان بیمارستان شهید چمران ساوه به زندگی برگشت.

در اطلاعیه روابط عمومی اورژانس ساوه آمده است: در مورد خبر حادثه ویژه یکی از کارگران کارخانجات شهرصنعتی که در خبر آمده بود فرد حادثه دیده فوت کرده است؛ بنا به گفته تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ شهرصنعتی در موقع انتقال، مصدوم هیچ گونه اعلائم حیاتی نداشته و تحویل اورژانس بیمارستان شهید چمران شده است.

ظاهرا پس از چند دقیقه حضور همکاران اورژانس ۱۱۵در اتاق CPR با اتفاق کادر درمانی بیمارستان علائم حیات با حضور پزشک مقیم در اورژانس در فرد مذکور مشاهده نشد که تکنسین‌های اورژانس محل بیمارستان را برای انجام ماموریتی دیگر ترک می‌کنند که به لطف خداوند متعال پس از تلاش پرستاران و پزشکان بیمارستان شهید چمران عملیات CPP موافقیت آمیز گزارش میشود.

مصدوم در حال حاضر در بخش آی سی یو بستری می‌باشد که ضمن طلب دعا برای شفای همه مریض‌ها مخصوصا این جوان ۳۰ ساله حادثه دیده؛ از همه همشهریان عریز عذرخواهی مینمایم.


انتهای پیام/ ج


کارگر حادثه دیده ساوه‌ای نمرده است

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.