پایان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی نفرات برگزیده

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان کردستان با حضور مدیرکل امور پژوهشی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید برهان عالی سنندج با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در بخش خانوادگی این جشنواره، خانواده ‌ ادریس از کتابخانه لطف الهی شهرستان بیجار، خانواده حبیب الله مشیرپناهی از کتابخانه شهید شهریاری شهرستان دهگلان، خانواده فائزه قائم پناه از کتابخانه شهید مدرس شهرستان  قروه و خانواده  بتول مقصودی از کتابخانه امام رضا سنندج به عنوان خانواده های منتخب معرفی و با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و هدیه نقدی از آنها تجلیل شد.
 منتخبین بخش انفرادی هم شامل زهرا احسنی در زمینه نقاشی از شهرستان بیجار، و آراس سلطانی هم از بیجار، شیما عبدالملکی  از شهرستان قروه، سانان بنفشی از سنندج، سارا شیرمحمدی  از بانه، ستایش هوشمند از کامیاران، باران بی نیازاز سقز و فریاد محمدی تازه آباد از سروآباد بودند.
 رقیه محمودی در رده بزرگسالان از بانه، سولماز فعله گری در رده سنی نوجوانان از قروه و  گلاله توپچی از سقز از دیگر برگزیدگان بخش انفرادی این جشنواره بودند.
 علاوه بر برگزیدگان از خیر کتابخانه ساز فاطمه تهاجمی و فعال عرصه رسانه ملیحه سیفی هم با اهدای لوح سپاس و هدیه ای تجلیل به عمل آمد.

 انتهای پیام/م

پایان هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی درسنندج

 

برچسب ها: کتاب ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.