اجرای طرح نماز کلید بهشت در مازندران

طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت ویژه آموزش دهندگان اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان های بابل، بابلسر و قائم شهر اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نظری مدیرکل دفتر برنامه‌ ریزی سازمان سوادآموزی کشور در آیین افتتاحیه طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت ویژه آموزش دهندگان اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان های بابل، بابلسر و قائم شهر گفت: یکی از ویژگی های طرح نماز کلید بهشت تعاملی بودن آن و استفاده از فناوری های موجود روز است که این فرصت را ایجاد می کند تا با استفاده از اپلیکیشن مخصوص این طرح همه بتوانند نحوه قرائت خود از  اذکار نماز را بدون واسطه انسانی، اصلاح نمایند.

وی افزود: این طرح بزرگ معنوی، در خدمت اعتلای نماز و فرهنگ نماز است که انتظار می رود به دلیل در برگرفتن هر دو گروه آموزش دهنده و سوادآموز ، اهداف برگزار کنندگان را با کیفیت بیشتری محقق سازد.

نظری گفت: این طرح از سال ۱۳۹۶ شروع شد که سال اول اجرای ۱۰ درصدی را در کشور داشتیم حدود ۵ هزار نفراز آموزش دهندگان در این طرح شرکت داشتند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ ریزی سازمان سوادآموزی کشور افزود: هدف از این طرح  تعمیق و تقویت فرهنگ نماز ، آموزش احکام نماز تصحیح قرائت نماز در بین سواد آموزان است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار نفر مخاطب طرح در سراسر کشور هستند، گفت: ۲۰ هزار نفر از آموزش دهندگان و سواد آموزان امسال آموزش می‌ بینند  و در سال‌ های آینده این طرح بطور کامل جرا خواهد شد.

انتهای پیام/ م

آموزش عملی آموزش دهندگان اداره سوادآموزی آموزش و پرورش در سه شهر مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار